Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Bolesława Czerwieńskiego 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zastosowanie odpowiednich środków, preparatów celem skutecznego usunięcia insektów, owadów, gryzoni z budynków lub ich części, odkażanie pomieszczeń (np. po zgonie w lokalu), usuwanie zanieczyszczeń organicznych (m.in. krwi, moczu, kału, tkanek, ozonowanie, likwidację gniazd owadów (osy, szerszenie) oraz usuwanie padłych zwierząt, a także usuwanie odchodów zwierzęcych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (pustostany, strychy i inne) oraz dezynfekcja tych miejsc. Wykonawca ponadto zgodnie z uchwałą Nr III/35/18 Rady Miasta Krakowa z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków zobowiązany jest do przeprowadzania corocznej deratyzacji nieruchomości w terminach od 15 października do 15 marca. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w ramach usług do: - wyboru najlepszych pod względem skuteczności oraz bezpieczeństwa metod działania, - stosowania przez Wykonawcę środków dopuszczonych do używania i posiadających aktualną rejestrację PZH i MZ, - odpowiedniego oznakowania miejsc, gdzie wykonywana będzie usługa będąca przedmiotem niniejszej umowy, - usunięcia skutków działania zastosowanych środków, preparatów celem pozostawienia miejsc objętych usługą w należytym stanie, wywóz i utylizacja padłych zwierząt po wykonanych usługach, - w przypadku deratyzacji umieszczanie preparatów w sposób, aby był do nich ograniczony dostęp dla dzieci oraz zwierząt tj. kotów, psów, - w przypadku nieskutecznego wykonania zlecenia (usługa deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji) Wykonawca zobowiązany jest do powtórzenia usługi bez dodatkowych opłat. W okresie od dnia 20 listopada 2017 r. do dnia 31 października 2019 r. usługą zostały objęte powierzchnie użytkowe w ilości: - 97 500 m2 – dezynsekcja - 8 500 m2 – dezynfekcja - 183 500 m2 – deratyzacja - 2 050 m2 – usuwanie odchodów ptasich - 175 - godzin pracy generatora ozonu oraz zlikwidowano 260 padłych zwierząt lub gniazd owadów (osy, szerszenie). Usługa będzie wykonywana w budynkach i lokalach pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedstawić kartę przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania odpadów (odpady zwierzęce). Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia wynosi 174.796,75 zł. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 (wzór zlecenia) i załącznik nr 2 (protokół zdawczo – odbiorczy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 7.7 SIWZ. 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach