Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Żeromskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 883 828 , fax. 413 883 877
- Data zamieszczenia: 2020-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie
ul. Żeromskiego 28
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 413 883 828, fax. 413 883 877
REGON: 30429500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zapewnienia prawidłowego i bezawaryjnego działania infrastruktury technicznej w ZOZ we Włoszczowie, w szczególności poprzez utrzymanie urządzeń medycznych w pełnej sprawności technicznej, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i napraw przy użyciu oryginalnych fabrycznie nowych części zamiennych dla pakietów (16, 17, 20, 21, 27, 28, 29, 31, 32, 35, 36, 37, 43, 44, 45, 56, 61), a dla pozostałych pakietów części oryginalnych lub fabrycznie nowych które posiadają cechy i właściwości nie gorsze niż części oryginalne, przygotowanie ekspertyz stanu technicznego i orzeczeń technicznych, kontrola podłączeń instalacji zasilających, prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie paszportów technicznych oraz raportów serwisowych, a także dla pakietów (16, 17, 20, 21, 27, 28, 29, 31, 32, 35, 36, 37, 43, 44, 45, 56, 61) - kontrola software, aktualizacja oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia określono w załączniku nr 1a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy. W przypadku, gdy w kryterium gwarancja Wykonawca zaproponuje dłuższe terminy gwarancji na wykonane naprawy, to w ramach kontraktu będzie zobowiązany do realizacji napraw gwarancyjnych w zaproponowanych terminach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ryczałtową netto, wartość podatku VAT, łączną cenę ofertową brutto, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, b) wyceniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, (stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ), c) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, d) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: - wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. - określenie zakresu pełnomocnictwa, - podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. e) Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny poświadczający, iż wykonawca/podwykonawca ustanowił i utrzymuje system zarządzania jakością w zakresie serwisowania wyrobów i systemów medycznych zgodnie z normą EN ISO 9001:2015 lub równoważną – dokument fakultatywny składa Wykonawca w celu uzyskania dodatkowych punktów zgodnie z kryterium oceny ofert, nieprzedłożenie certyfikatu wraz z ofertą skutkować będzie uznaniem, iż Wykonawca certyfikatu nie posiada. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa/informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z informacją, iż członkowie grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty w danym postępowaniu) lub braku przynależności do tej samej grup/y kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, ze. zm.) i złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z treścią art. 4 pkt 14 ww. ustawy poprzez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i złożeniu odrębnych ofert lub ofert częściowych może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis myjni FD 1810 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Dodano: 2024-01-31 - Serwis aparatury firmy Getinge/Maquet
Dodano: 2021-02-09 - wykonywanie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2021-01-11 - Serwis aparatury firmy Getinge/Maquet
Dodano: 2020-11-06 - wykonywanie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: - Świadczenie usług pogwarancyjnej obsługi serwisowej w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II.
Dodano: 2020-03-18 - ŚWIADCZENIE USŁUG POGWARANCYJNEJ OBSŁUGI SERWISOWEJ W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ: APARATÓW DO ZNIECZULANIA ORAZ RESPIRATORÓW NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
Dodano: 2019-10-02 - wykonywanie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2019-09-03 - Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2019-08-07 - Wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji oraz bieżących napraw aparatury medycznej
Dodano: 2019-07-05