Przetargi.pl
Świadczenie usług pogrzebowych w roku 2021

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700, , fax. 032 2818093
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    Strzelców Bytomskich 16
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3886740, 032 3886700, , fax. 032 2818093
    REGON: 00344928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pogrzebowych w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu w ramach realizacji zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym stosownie do art. 17 ust. 1 pkt 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876). Usługi pogrzebowe dotyczą pochówku dzieci i osób dorosłych, w tym bezdomnych, które będą świadczone w formie tradycyjnej lub w formie kremacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia w zależności od koniecznych do wykonania poszczególnych rodzajów pochówków. 4. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest: 1) dysponować lub mieć zapewniony stały dostęp przez cały okres obowiązywania umowy do zadeklarowanej w ofercie liczby miejsc w chłodniach do przechowywania zwłok, tj. mieć do dyspozycji, co najmniej 10 miejsc dla zwłok w chłodni oraz dysponować, co najmniej dwoma pojazdami wykorzystywanymi do przewozu zwłok; 2) dysponować lub mieć zapewniony stały dostęp przez cały okres obowiązywania umowy do urządzeń kremacyjnych niezbędnych do wykonania pochówku w formie kremacji. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać proste prace administracyjno-biurowe związane z realizacją zamówienia oraz czynności związane z przewozem zwłok. Ww. obowiązek nie dotyczy osób samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą i osobiście wykonujących powyższe prace (właściciel firmy). Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymogów zatrudnienia oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Postanowieniach umownych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie, o którym mowa w specyfikacji (załącznik nr 2 do specyfikacji); oraz – jeżeli dotyczy do oferty należy dołączyć: 3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie; 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa; 5) informację o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XIII ust. 2 specyfikacji. Wystarczające będzie poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty; 6) dokument/-y, o którym/-ych mowa w cz. V ust. 5 specyfikacji zawierający/-e informacje określone w załączniku nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach