Przetargi.pl
świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4010185, 4010405 , fax. 032 2308027
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górnych Wałów 9 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 4010185, 4010405, fax. 032 2308027
    REGON: 00345197300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - Arkusz cenowy (załącznik nr 3). Ilość pogrzebów - ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia, jakim jest świadczenie usług pogrzebowych i wiążący się z tym brak możliwości dokładnego oszacowania ilości usług, Zamawiający biorąc za podstawę ilość pochówków dokonanych na zlecenie OPS w ub. roku, określa ich ilość na 130 i taka liczba zostanie przyjęta do wyliczenia ceny oferty. Zamawiający zobligowany jest ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009 r. Nr 175 poz. 1362) do sprawienia pogrzebu osobom kwalifikującym się do takiej formy pomocy wraz z pokryciem kosztów pochowania tych osób (art. 17 ust. 1 pkt 15; art. 44). Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Współpraca z parafiami i zarządami cmentarzy w sprawie pochówku należy do Wykonawcy. Pochówek należy organizować wyłącznie na terenie Gliwic. b) Kompletowanie niezbędnych dokumentów w sprawie pochówku, w tym akt zgonu należą do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983710004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunki dysponowania potencjałem technicznym: Wykonawca musi dysponować minimum 3 miejscami dla zwłok w chłodni oraz minimum 1 autokarawanem. c. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca musi posiadać polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenie nie niższą niż 30 000,00 PLN. w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie potwierdzające dysponowanie minimum 3 miejscami dla zwłok w chłodni (oświadczenie składa się na druku oferty - zał. nr 1 SIWZ), w przypadku posiadania własnej chłodni do przechowywania zwłok potwierdzone zaświadczeniem SANEPIDu, lub w przypadku braku własnej chłodni do przechowywania zwłok należy przedstawić umowę współpracy z podmiotem posiadającym chłodnie na okres nie krótszy niż wymagany do realizacji umowy, powyższe dokumenty muszą potwierdzić ilość miejsc dla zwłok w chłodni podaną w ofercie - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - wypełniony i podpisany wykaz pojazdów jakimi dysponuje wykonawca przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia - minimum 2 autokarawany (zał. nr 4 do SIWZ) - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach