Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (listowych i paczek) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Węgrowie.

Miasto Węgrów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, Rynek Mariacki 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Węgrów
    Rynek Mariacki 16
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    REGON: 711582233
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (listowych i paczek) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Węgrowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych ,opłacanych w formie opłaty z dołu, w szczególności za następujące usługi:1)przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych – w obrocie krajowym;2)przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – w obrocie krajowym; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie paczek pocztowych – priorytetowych i ekonomicznych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – krajowych i zagranicznych;3)przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczania.2.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami wskazanymi w SWZ.3.Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, zwrotne poświadczenie odbioru ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełna nazwę i adres Zamawiającego.4.Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek.5.Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:a)Dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do zestawienia w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenia nadania danej partii przesyłek,b)Dla przesyłek zwykłych – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych, sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.6.Wzory książek nadawczych oraz zestawień ilościowych przesyłek winny być przedmiotem uzgodnień przed podpisaniem umowy.7.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.8.Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabazpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz aby uniemożliwiało uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.9.Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie.10.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Poprzez odbiór przesyłek od Zamawiającego należy rozumieć nadanie przesyłek w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do placówki nadawczej w miejscowości, gdzie znajduje się siedziba Zamawiającego.11.Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę, w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą –pieczęć lub inne urządzenie do znakowania właściwej opłaty Zamawiający wyrabia na własny koszt.12.Odbiór przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo potwierdzany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy poprzez umieszczenie pieczęci, podpisu i daty w pocztowej książce nadawczej – dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek – dla przesyłek zwykłych.13.Wykonawca będzie dostarczał przesyłki pocztowe, doręczał zwrotne potwierdzenia odbioru pokwitowane przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, zwracał niedoręczone przesyłki pocztowe do siedziby Zamawiającego.14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania u adresatów terminowości dostarczenia przesyłek.15. W każdym przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia adresatowi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczania przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, a po upływie tego terminu, w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata, wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.16.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za przesyłki od momentu odebrania ich od Zamawiającego do doręczenia ich adresatowi lub zwrotu Zamawiającemu w przypadku ich niedoręczenia.17.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania.18. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. 19.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, gdzie znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru przesyłek awizowanych znajdowały się na terenie każdej gminy w kraju. 20.Każda placówka pocztowa Wykonawcy musi spełniać następujące warunki:a)Musi być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,b)Musi być oznakowana w sposób jednoznaczny i widoczny nazwą bądź logo Wykonawcy,c)W sytuacji, gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w wyraźny i widoczny sposób nazwą lub logo Wykonawcy.21.Od Wykonawcy Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru, z wyłączeniem formularzy zgodnych z KPA.22.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przy udziale Podwykonawcy, z uwzględnieniem następujących warunków:a) Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, przy pomocy których wykonuje zobowiązania wynikające z zawartej z Zamawiającym umowy, jak również za działania i zaniechania osób, którym wykonanie tych zobowiązań powierza,b) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.23.Specyfikację prognozowanych ilości przesyłek pocztowych i usług zawiera tabela w pkt.5.1 ppkt 23 SWZ.24.Powyższe ilości nie są wiążące dla Wykonawcy jak również dla Zamawiającego, poszczególne ilości nadawanych przesyłek mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy.25.Zamawiający będzie korzystał z usługi zwrot do nadawcy po wyczerpaniu możliwości doręczenia dla przesyłek:- rejestrowanych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- przesyłek rejestrowanych bez zwrotnego potwierdzenia odbioru.26.W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia (przesyłek rejestrowanych) Zamawiający będzie również nadawał przesyłki rejestrowane, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (tryb procesowy) w trybie i na podstawie przepisów: 12 § 6 pkt 2 Ordynacja podatkowa, art. 57 § 5 pkt 2 Kodeks postępowania administracyjnego, art. 165 § 2 Kodeks postępowania cywilnego oraz innych tego rodzaju przepisów np. pisma w postępowaniach, w których Zamawiający będzie stroną i dla wywołania określonych w tych przepisach skutków prawnych zachowaniem terminu do wniesienia pisma w przypadku nadawania przesyłki w ostatnim dniu oznaczonego terminu niezbędne będzie pośrednictwo operatora wyznaczonego, o którym mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenia nadania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia posiadały moc dokumentu urzędowego.27. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty nadawcą przesyłek będzie Zamawiający – Miasto Węgrów, który wybierze jednego operatora pocztowego i zawrze z tym operatorem umowę o świadczenie usług pocztowych.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym„Nie dotyczy”2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania działalności pocztowej na obszarze RPw zakresie przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 896 z późn.zm.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,1 usługi polegającej na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłekpocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych, opłacanych w formie opłaty z dołu o wartości niemniejszej niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)UWAGA:1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystaniaz zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 pzp minimum jeden z wykonawców lub jeden podmiot udostępniającyzasoby musi posiadać pełne doświadczenie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach