Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym oraz realizowanie przekazów pocztowych dla Urzędu Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, Gminnego Zespołu Oświaty we Włocławku ul. Królewiecka 7 oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 we Włocławku.

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym oraz realizowanie przekazów pocztowych dla Urzędu Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, Gminnego Zespołu Oświaty we Włocławku ul. Królewiecka 7 oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 we Włocławku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Włocławek, Gminnego Zespołu Oświaty oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Włocławek w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529), zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz transport przesyłek od Zamawiającego do placówek nadawczych Wykonawcy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. sklasyfikowanych w kategorii 27 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68), które będą świadczone w dni robocze od poniedziałku do piątku. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe zwykłe- przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym zwykłe priorytetowe- przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym polecone- przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym polecone priorytetowe- przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe -rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii Przez transport przesyłek rozumie się odbiór od Zamawiającego przesyłkę i dostarczenie do placówek nadawczych Wykonawcy. Wykonawca będzie odbierał przesyłki pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku z siedziby Urzędu Gminy Włocławek i we własnym zakresie będzie dostarczał przesyłki do placówek nadawczych wykonawcy. Wykonawca ma prawo do pobierania opłat za wykonanie w/w usługi. Zamawiający zastrzega sobie, w wyjątkowych sytuacjach, prawo osobistego dostarczania przesyłek do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego w godzinach pracy tej placówki. Wymagania szczególne: Terminy doręczania przesyłek pocztowych: Wykonawca jest zobowiązany do doręczania przesyłek Zamawiającego z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń dla powszechnych usług pocztowych wskazanych w § 43 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r.w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004r. Nr 5 poz. 34 ze zm.) Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu przesyłki listowe krajowe i zagraniczne od poniedziałku do piątku do siedziby Urzędu Gminy Włocławek. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów nie doręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku do siedziby Urzędu Gminy Włocławek. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi codziennego przyjmowania przesyłek w swej placówce na terenie miasta Włocławka, w dni robocze od Zamawiającego; w dniach: od poniedziałku do piątku, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego, Przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, pokwitowanie przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 09 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. nr 5, poz 34) dla przesyłek listowych nie będących przesyłkami najszybszej kategorii. Wykonawca jest zobligowany do żądania od odbiorców prawidłowego wypełniania zwrotnych potwierdzeń odbioru (czytelne podpisy, pieczęcie firm). Doręczanie przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca realizować będzie zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Zasady wnoszenia opłat za świadczenie usług pocztowych: za pomocą opłaty z dołu uiszczane będą opłaty: w obrocie krajowym - za przesyłki listowe nierejestrowane, rejestrowane w tym przesyłki polecone, paczki pocztowe oraz usługi komplementarne, w obrocie zagranicznym - za przesyłki listowe rejestrowane oraz usługi komplementarne Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako formy rozliczania opłat, specjalnie oznakowanych opakowań Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stemplowanie opakowań pieczęcią, której wzór będzie ustalony z Wykonawcą Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury na podstawie dokumentów nadanych i zwróconych przesyłek w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym; Zamawiający dokonywać będzie wpłat na poczet Wykonawcy usług z dołu przelewem na konto Wykonawcy z określeniem tytułu wpłaty; Za dzień dokonania wpłaty przyjmuje się dzień uznania na rachunku bankowym Wykonawcy Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty i są niezmienne w czasie umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym przetargu nieograniczonym. Ceny określone w Formularzu cenowym oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty, powinny zawierać wszystkie opłaty Wykonawcy Usługi pocztowe będą świadczone na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wymienionymi poniżej oraz istotnymi postanowieniami umowy. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów sporządzanego w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Tryb doręczenia określają: Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013r. poz. 267 ) regulujący tryb doręczenia pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym; zwany dalej kodeksem postępowania administracyjnego, Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zmianami) regulująca tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu podatkowym; zwana dalej Ordynacją podatkową; Ustawa z dnia17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2012 r. poz. 1015, 1166 i 1342) Do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania zgodnie z art. 17 Prawa pocztowego, miało moc dokumentu urzędowego oraz aby data nadania przesyłek była równoznaczna z zachowaniem terminów załatwienia spraw przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienia ( awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę, termin do odbioru przesyłki ze wskazaniami zawartymi w przepisach wskazanych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji w zakresie powszechnej usługi pocztowej zastosowanie mają unormowania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. 183, poz. 1795). Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego, regulaminy wykonywania usług pocztowych wydane przez Wykonawcę, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. Z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami ustawy Prawo pocztowe oraz regulaminami poszczególnych usług Wykonawcy. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający zobowiązuje się do: prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach; sporządzania w dwóch egzemplarzach ( w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych - wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium w tym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl - link Przetargi własne urzędu .
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach