Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy przy ul. Walewskiej 4 (ZGN) oraz siedzibami Administracji Nieruchomości (AN): - ZGN Warszawa, ul. Walewska 4, - AN-1 Warszawa, ul. Niekłańska 35a, - AN-5 Warszawa, ul. Siennicka 44, - AN-6 Warszawa, ul. Sulejkowska 45, - AN-7 Warszawa, ul. Hetmańska 25, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w ruchu krajowym zgodnie z Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe o wadze do 350 g i rozmiarze gabarytu A, ich ewentualnych zwrotów do właściwych siedzib (nadawczych) w 2015 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące przesyłki pocztowe: 1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, 2) polecone - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, 3) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, 4) gabaryt A przesyłki niebędącej paczką o wymiarach: a) min. - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maks. - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: - wysokości 20 mm, - długości 325 mm, - szerokości 230 mm. 3. Rodzaj i liczba przesyłek będących przedmiotem zamówienia: 1) List zwykły ekonomiczny: a) do 50 g - 24000 szt. b) 51 - 100 g - 3000 szt. c) 101 - 350 g - 200 szt. 2) List polecony ekonomiczny: a) do 50 g - 10000 szt. b) 51 - 100 g - 1000 szt. c) 101 - 350 g - 100 szt. 3) Zwrotne potwierdzenie odbioru: a) do 50 g - 14000 szt. b) 51 - 100 g - 500 szt. c) 101 - 350 g - 100 szt. 4) Zwrot do nadawcy: a) do 50 g - 4000 szt. b) 51 - 100 g - 500 szt. c) 101 - 350 g - 10 szt. Podane rodzaje i ilości przesyłek mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i ilościowych występujących w trakcie realizacji umowy. 4. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi z dołu po zakończeniu okresu rozliczeniowego (miesiąca kalendarzowego) po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz ze specyfikacją zawierającą wyszczególnienie usług wykonanych (doręczenia przesyłek nierejestrowanych, rejestrowanych, polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) i niewykonanych w rozbiciu ilościowo kwotowym dla poszczególnych siedzib Zamawiającego potwierdzonych przez osoby uprawnione w każdej z siedzib. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób wykonania usługi i szczegółowy jej zakres określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 1.700,00 zł. (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Punkty zdawczo-odbiorcze przesyłek listowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach