Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, SORTOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH.

Gmina Trąbki Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6828323 , fax. 058 6828319
  • Data zamieszczenia: 2013-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trąbki Wielkie
    ul. Gdańska 12 12
    83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6828323, fax. 058 6828319
    REGON: 19167506600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, SORTOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Zamawiającego i jego dwóch jednostek tj. Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Trąbkach Wielkich oraz Dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). 2. Zakres zamówienia szczegółowo został określony w załączniku nr 2 do siwz stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. W załączniku nr 3 do siwz - formularz cenowy - w tabelach znajdują się rodzaje przesyłek (usług pocztowych), jakie będą zlecane Wykonawcy oraz średnie ilości danej korespondencji w skali roku. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, wg cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym - stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w skali roku mogą odbiegać od podanych średnich ilości. Podane ilości przesyłek służą wyłącznie do wyliczenia ceny. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Formularz Cenowy - załącznik nr 3 do siwz. 3. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek oraz korzystania z usług nieujętych w formularzu ofertowym, podstawą rozliczenia będą ceny z cennika usług pocztowych Wykonawcy, stanowiącego załącznik do oferty. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5.Termin realizacji zamówienia: od dnia 01 lutego 2014r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach