Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Gminy Żary w 2013 r.

Gmina Żary ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4707300, 4707301, 4707317 , fax. 68 4707303
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
    Aleja Jana Pawła II 6 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 68 4707300, 4707301, 4707317, fax. 68 4707303
    REGON: 00054690500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Gminy Żary w 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów - na potrzeby Urzędu Gminy Żary w 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zestawienie rodzajowo - ilościowe przesyłek objętych przedmiotem zamówienia zawarte jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe rodzaje i liczba przesyłek określone w załączniku nr 5 do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę, tym samym oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia ujęte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik Nr 7 do SIWZ. Postanowienia zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w treści umowy z Zamawiającym. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach