Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg
- Adres: 62700 Turek, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
ul. Kaliska 59
62700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
REGON: 31101898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) i zwrotów przesyłek niedoręczonych na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób zgodny z przepisami prawa międzynarodowego, przepisami wydanymi przez Światowy Związek Pocztowy oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego w zakresie doręczania przesyłek pocztowych, w szczególności przestrzegając wymogów zawartych w przepisach następujących aktów prawnych oraz aktów prawnych wydanych na ich podstawie: 1) ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.); 2) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.), zwana dalej kpa; 3) rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545); 4) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000); 5) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakimi powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024); 6) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L Nr. 119, str. 1). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. W formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zostały wyszczególnione rodzaje przesyłek jakie będą zlecane Wykonawcy oraz orientacyjne ilości danej korespondencji w okresie obowiązywania umowy. Zestawienie to daje podstawę do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości przesyłek. 5. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ (dokument składany razem z ofertą pisemnie w formie papierowej) stosownie do przepisu art. 25a ust. 1 pkt 1 pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert w/w oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ (dokument składany razem z ofertą pisemnie w formie papierowej) stosownie do przepisu art. 25a ust. 1 pkt 1 pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert w/w oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). (dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl (art. 86 ust. 5 pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (art. 23 ust. 1 pzp), oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 pzp). 5) Ponadto do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Centrum Medycyny Pracy w Poznaniu oraz w Ośrodkach w Pile i Kaliszu
Dodano: 2024-07-17 - Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej.”
Dodano: 2024-07-11 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczekpocztowychorazichewentualnychzwrotównarzeczGminyJarocin
Dodano: 2024-02-23 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
Dodano: 2024-01-08 - „Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
Dodano: 2024-01-05 - Część I: Świadczenie usług pocztowych Część II: Świadczenie usługi obsługi przekazów pocztowych
Dodano: 2024-01-04 - Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” w likwidacji
Dodano: 2024-01-03 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i/lub zagranicznym w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Włoszakowice
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczekpocztowychorazichewentualnychzwrotównarzeczGminyJarocin
Dodano: 2023-12-29 - Część I: Świadczenie usług pocztowych Część II: Świadczenie usługi obsługi przekazów pocztowych
Dodano: 2023-12-27