Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, jak również zwrotu do siedziby Zamawiającego przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, oraz świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
    2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 2 części, z dopuszczeniem składania ofert częściowych:
    część I zamówienia - świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, jak również zwrotu do siedziby Zamawiającego przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), a także usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego,
    część II zamówienia - świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym.
    3. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dwie części zamówienia lub wybraną część zamówienia.
    4. Dane dotyczące ilości przesyłek danego rodzaju i usług, zawarte w dodatku nr 2A do SIWZ - Formularz cenowy (część I zamówienia) i w dodatku nr 2B do SIWZ - Formularz cenowy (część II zamówienia) mają charakter szacunkowy (orientacyjny). Przesyłki będą wykonywane sukcesywnie przez cały czas trwania umowy na daną część, a ich ilość w okresie realizacji umowy w danej części będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego. Rodzaje i ilości przesyłek obliczone zostały na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego. Ilości przesyłek danego rodzaju i usług są wielkościami przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w danej części zamówienia. Wykonawcom, z którymi Zamawiający zawrze umowy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w odpowiednim Formularzu cenowym. Zamawiający jednocześnie zobowiązuje się do wykorzystania minimum 70% wartości brutto umowy na daną część.
    5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla każdej części zamówienia, zawarty został odpowiednio w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ.
    6. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi, wypełniając rubryki tabeli zawartej w Formularzu cenowym - dodatek nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. W/w formularze muszą być wypełnione zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisane przez wykonawcę.
    7. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4A (część I zamówienia) i 4B (część II zamówienia) do SIWZ - Wzór umowy.
    8. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale V SIWZ. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    9. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36b ust. 2 ustawy.
    10. Zlecenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
    11. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    13. Zamawiający nie przewiduje:
    zawarcia umowy ramowej,
    aukcji elektronicznej,
    zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę:
    część I zamówienia: 10000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)
    część II zamówienia: 180,00 złotych (słownie złotych: sto osiemdziesiąt 00/100).
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
    a) Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank, 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
    b) Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie- Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
    c) Tytuł wpłaty: Wadium: świadczenie usług pocztowych - część zamówienia
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać postępowanie i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 15, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt 3 SIWZ z dopiskiem WADIUM, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a niniejszego rozdziału).
    9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
    a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach