Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego

POWIAT GRODZISKI ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT GRODZISKI
    ul. Daleka 11a
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    REGON: 013269108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie na usługę obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek i ich ewentualnych zwrotów przez okres 12 miesięcy. W zakres usługi wchodzi:• przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zarówno priorytetowych jak i ekonomicznych t. j.: przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek rejestrowanych, w tym przesyłek poleconych, przesyłek z potwierdzeniem odbioru,• doręczaniu Zamawiającemu zwrotów potwierdzeń odbioru oraz niedoręczonych przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi/odbiorcy.1. Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Wykaz rodzajowy i ilościowy przesyłek zawierający przewidywany maksymalny zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Część przesyłek będzie nadawana jako przesyłki rejestrowane w trybach wynikających z przepisów szczególnych, w tym między innymi art. 57 § 5 pkt. 2 kpa , 165 § 2 kpc, art. 12 § 6 pkt. 2 ordynacji podatkowej, art. 83 § 3 prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (przesyłki polecone z potwierdzeniem nadania posiadające moc dokumentu urzędowego).4. Przesyłki stanowiące przedmiot umowy nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i zagranicą, zgodnie z odpowiednimi przepisami i umowami międzynarodowymi.5. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz ilościowego zestawienia z wyszczególnieniem adresów oraz w sposób uporządkowany według kategorii rodzajowej i wagowej:a) przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych, b) przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego.6. Wykazy sporządzane są w dwóch oryginalnych egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 7. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata wraz z właściwym kodem pocztowym, jednocześnie określające rodzaj przesyłki (np. polecona, za potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki.8. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczania na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę, napis (nadruk) o treści uzgodnionej przez strony po zawarciu umowy (np. Opłata - Umowa Nr z dnia.).9. Zamawiający będzie używał do przesyłek związanych z postępowaniem administracyjnym własne druki za pokwitowaniem odbioru, wymagane przepisami kodeksu postępowania administracyjnego i Ordynacją podatkową. 10. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. 11. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.12. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek listowych, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.13. Usługa, która będzie wykonywana 5 razy w tygodniu i będzie polegała na odbiorze przesyłek określonych w załączniku nr 1 do umowy (tj. oferta Wykonawcy) z siedziby Zamawiającego tj. Starostwa Powiatu Grodziskiego, ul. Daleka 11a, Punkt Obsługi Mieszkańców w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 14.30 – 15.00 celem nadania ich w Placówce Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego dostarczania przesyłek do Placówki Nadawczej w Grodzisku Mazowieckim przez wyznaczonego pracownika do godziny 17.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.14. Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu do jego siedziby, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.15. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata, wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa. 16. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niedokonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 17. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie informacje powzięte przy wykonaniu umowy.18. Za dzień nadania przesyłki uznaje się dzień jej doręczenia do placówki Wykonawcy.W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (t.j. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym po wyjaśnieniu zastrzeżeń lub ich całkowitym usunięciu przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach