Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, w następującym zakresie: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50g (słownie: pięćdziesiąt gram), krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata), rejestrowanych i nierejestrowanych, dodatkowo wybranych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, nadawanych z wykorzystaniem frankownicy Zamawiającego NEOPOST 7500 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.00-15.30; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie (albo z przyczyn leżących po stronie nadawcy) - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.00-15.30; świadczenie usługi odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego, polegającej na odbiorze przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi i dostarczeniu do punktu pocztowego Wykonawcy celem ich nadania; czynności związane z dowozem przesyłek wykonywane będą przez przedstawicieli Wykonawcy - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.00-15.30; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek kurierskich krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata) zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.), aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 21 ustawy Prawo pocztowe (Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokument/dokumenty określający/określające zasady/warunki świadczenia usług pocztowych). W przypadku rozbieżności pomiędzy warunkami/zasadami świadczenia usług zawartymi w dokumencie/dokumentach określającym/określających zasady/warunki świadczenia usług pocztowych złożonym/ych przez Wykonawcę z ofertą, a treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), zastosowanie mieć będą postanowienia SIWZ, w zakresie w nim uregulowanym 2. Szacowana wielkość zamówienia (na podstawie danych Zamawiającego z okresu 24 miesięcy): usługa odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego: 24 (dwadzieścia cztery) miesiące, ilość przesyłek listowych gabaryt A: 47 087 (czterdzieści siedem tysięcy osiemdziesiąt siedem) sztuk, ilość: zwrotów przesyłek listowych gabaryt A: 12 002 (dwanaście tysięcy dwie) sztuki, ilość przesyłek kurierskich gabaryt A: 40 (czterdzieści) sztuk, ilość przesyłek listowych gabaryt B: 78 (siedemdziesiąt osiem) sztuk, ilość: zwrotów przesyłek listowych gabaryt B: 22 (dwadzieścia dwie) sztuki. Zamawiający nie gwarantuje wskazanej w tabeli liczby przesyłek, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach