Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2013-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, w następującym zakresie: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50g (słownie: pięćdziesiąt gram), krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata), rejestrowanych i nierejestrowanych, dodatkowo wybranych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, nadawanych z wykorzystaniem frankownicy NEOPOST 7500 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie (albo z przyczyn leżących po stronie nadawcy) - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; świadczenie usługi odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego, polegającej na odbiorze przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi i dostarczeniu do punktu pocztowego Wykonawcy celem ich nadania; czynności związane z dowozem przesyłek wykonywane będą przez przedstawicieli Wykonawcy - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek kurierskich krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata) zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183 poz. 1795 z późn. zm.), międzynarodowych przepisów pocztowych: umowa międzynarodowa Siódmy protokół dodatkowy do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Regulamin Generalny Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem, w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym: Regulaminu Poczty Listowej sporządzonym w Bernie (Dz. U. z 2007 r. Nr 108 poz. 744), Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych sporządzonym w Bernie (Dz. U. z 2007 r. NR 108 poz. 754). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przez przesyłki listowe rozumie się przesyłki według podziału na: rodzaj, tj. przesyłki listowe nie rejestrowane - nadane i doręczone bez pokwitowania, przesyłki listowe rejestrowane - nadane i doręczone za pokwitowaniem, kategorie, tj. przesyłki ekonomiczne, przesyłki priorytetowe, gabaryty oraz wagę. 2.2 Realizacja usługi stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zamawiający będzie nadawał przesyłki listowe według kategorii rodzajowej i wagowej. W przypadku przesyłek listowych do 50g - Zamawiający wykorzystywać będzie wydruki komputerowe z podziałem na listę wysyłkową miejscową i zamiejscową (wzór wydruków zawiera załącznik do SIWZ). Zestawienia dotyczące pozostałych przesyłek listowych Zamawiający przygotowywać będzie na innych drukach, w tym na drukach Wykonawcy. 2.3 Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach listowych w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki. 2.4 Zamawiający odpowiedzialny będzie za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwionym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 2.5 Nadanie przesyłek listowych następować będzie w wyznaczonej placówce pocztowej Wykonawcy w dniu ich odbioru przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego. Odpowiedzialność za przesyłki listowe przechodzi na Wykonawcę z chwilą przekazania ich przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy. 2.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bezwzględnie zachowywał terminy doręczenia przesyłek listowych - określone w regulaminie/regulaminach świadczenia usług pocztowych Wykonawcy. 2.7 Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki listowej, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki listowej. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę listową, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych w powszechnie obwiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki listowej w ww. terminie - Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpania możliwości doręczenia przesyłki listowej, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nieodebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 2.8 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych - Wykonawca musi posiadać odpowiednią, określoną w ww. rozporządzeniu, ilość placówek-zdawczo odbiorczych. Placówki muszą być otwarte min. 5 (słownie: pięć) dni w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał taką ilość placówek zdawczo-odbiorczych aby największa odległość drogi, którą adresat musi pokonać w celu odebrania przesyłki nie przekraczała 20 km (słownie: dwadzieścia kilometrów). 2.9 W przypadku zagubienia przesyłki listowej - po przekazaniu jej przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy - w wyniku czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja będzie odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. 2.10 Zasady wnoszenia opłat za świadczenie usług pocztowych: za przesyłki listowe nierejestrowane oraz rejestrowane w tym przesyłki polecone - opłaty będą uiszczane maszyną do frankowania w formie zaliczki na poczet opłat za usługi pocztowe z góry. Zamawiający deklaruje jednorazową opłatę w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury będzie dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. W tym dniu następować będzie również nastawienie licznika urządzenia do frankowania, odpowiednio do wysokości dokonanej przez Zamawiającego wpłaty; za przesyłki kurierskie, usługę odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego oraz zwroty przesyłek nieodebranych przez adresatów, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie i zwracana jest Zamawiającemu - opłaty będą uiszczane na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z dołu. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca będzie wystawiać faktury na podstawie dokumentów zrealizowanych usług wskazanych w niniejszym podpunkcie w terminie do 7-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia - w okresie rozliczeniowym, potwierdzona, co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. Szacowana wielkość zamówienia (na podstawie danych Zamawiającego z okresu 24 miesięcy): ilość przesyłek listowych gabaryt A: 65 772 (sześćdziesiąt pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt dwie) sztuki, ilość: zwrotów przesyłek listowych gabaryt A: 20 005 (dwadzieścia tysięcy pięć) sztuk, usługa odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego: 24 (dwadzieścia cztery) miesiące, ilość przesyłek kurierskich gabaryt A: 200 (dwieście) sztuk, ilość przesyłek listowych gabaryt B: 129 (sto dwadzieścia dziewięć) sztuk, ilość: zwrotów przesyłek listowych gabaryt B: 40 (czterdzieści) sztuk. Zamawiający nie gwarantuje wskazanej w tabeli liczby przesyłek, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach