Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, w następującym zakresie: a) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50g (słownie: pięćdziesiąt gram), krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata), rejestrowanych i nierejestrowanych, dodatkowo wybranych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, nadawanych z wykorzystaniem frankownicy NEOPOST 7500 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; b) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie (albo z przyczyn leżących po stronie nadawcy) - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; c) świadczenie usługi odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego, polegającej na odbiorze przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi i dostarczeniu do punktu pocztowego Wykonawcy celem ich nadania; czynności związane z dowozem przesyłek wykonywane będą przez przedstawicieli Wykonawcy - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 14.30-15.30; d) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek kurierskich krajowych (na obszarze całej Polski) i zagranicznych (na obszarze całego świata) zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późn. zm), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183 poz. 1795 z późn. zm.), międzynarodowych przepisów pocztowych: umowa międzynarodowa Siódmy protokół dodatkowy do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Regulamin Generalny Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem, w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym: Regulaminu Poczty Listowej sporządzonym w Bernie (Dz. U. z 2007 r. Nr 108 poz. 744), Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych sporządzonym w Bernie (Dz. U. z 2007 r. NR 108 poz. 754). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przez przesyłki listowe rozumie się przesyłki według podziału na: a) rodzaj, tj. przesyłki listowe nie rejestrowane - nadane i doręczone bez pokwitowania, przesyłki listowe rejestrowane - nadane i doręczone za pokwitowaniem, b) kategorie, tj. przesyłki ekonomiczne, przesyłki priorytetowe, c) gabaryty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. 2.2 Realizacja usługi stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zamawiający będzie nadawał przesyłki listowe według kategorii rodzajowej i wagowej. W przypadku przesyłek listowych do 50g - Zamawiający wykorzystywać będzie wydruki komputerowe z podziałem na listę wysyłkową miejscową i zamiejscową (wzór wydruków zawiera załącznik numer 6 do SIWZ). Zestawienia dotyczące pozostałych przesyłek listowych Zamawiający przygotowywać będzie na innych drukach, w tym na drukach Wykonawcy. 2.3 Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach listowych w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki. 2.4 Zamawiający odpowiedzialny będzie za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwionym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 2.5 Nadanie przesyłek listowych następować będzie w wyznaczonej placówce pocztowej Wykonawcy w dniu ich odbioru przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego. Odpowiedzialność za przesyłki listowe przechodzi na Wykonawcę z chwilą przekazania ich przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy. 2.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bezwzględnie zachowywał terminy doręczenia przesyłek listowych - określone w art. 48A ustawy Prawo pocztowe. 2.7 Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki listowej, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki listowej. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę listową, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych w powszechnie obwiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki listowej w ww. terminie - Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpania możliwości doręczenia przesyłki listowej, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nieodebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 2.8 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych - Wykonawca musi posiadać odpowiednią, określoną w ww. rozporządzeniu, ilość placówek-zdawczo odbiorczych. Placówki muszą być otwarte min. 5 (słownie: pięć) dni w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał taką ilość placówek zdawczo-odbiorczych aby największa odległość drogi, którą adresat musi pokonać w celu odebrania przesyłki nie przekraczała 20 km (słownie: dwadzieścia kilometrów). 2.9 W przypadku zagubienia przesyłki listowej - po przekazaniu jej przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy - w wyniku czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja będzie odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. 2.10 Zasady wnoszenia opłat za świadczenie usług pocztowych: a) za przesyłki listowe nierejestrowane oraz rejestrowane w tym przesyłki polecone - opłaty będą uiszczane maszyną do frankowania w formie zaliczki na poczet opłat za usługi pocztowe z góry. Zamawiający deklaruje jednorazową opłatę w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury będzie dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. W tym dniu następować będzie również nastawienie licznika urządzenia do frankowania, odpowiednio do wysokości dokonanej przez Zamawiającego wpłaty. b) za przesyłki kurierskie, usługę odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego oraz zwroty przesyłek nieodebranych przez adresatów, jeśli przesyłka nie mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie i zwracana jest Zamawiającemu - opłaty będą uiszczane na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę z dołu. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca będzie wystawiać faktury na podstawie dokumentów zrealizowanych usług wskazanych w pkt. 2.8 lit. b) w terminie do 7-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia - w okresie rozliczeniowym, potwierdzona, co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. 3. Szacowana wielkość zamówienia (na podstawie danych Zamawiającego z okresu 24 miesięcy): ilość przesyłek listowych: 65 921 (sześćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia jeden) sztuk, ilość: zwrotów przesyłek listowych: 20 005 (dwadzieścia tysięcy pięć) sztuk, usługa odbioru przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego: 24 (dwadzieścia cztery) miesiące, ilość przesyłek kurierskich: 200 (dwieście) sztuk. Zamawiający nie gwarantuje wskazanej w tabeli liczby przesyłek, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach