Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 389 830 , fax. 032 2389830 w. 450
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach
    ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 389 830, fax. 032 2389830 w. 450
    REGON: 27816094600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.wsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowym przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych, na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), zwanej dalej „Prawem pocztowym”, obejmujące swym zakresem w szczególności: 1) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w obrocie krajowym (na terenie całego kraju, tj. na obszarach miejskich i wiejskich) i zagranicznym, w tym przesyłek rejestrowanych, 2) zwracanie Zamawiającemu przesyłek listowych i paczek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny niedoręczenia, 3) doręczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzeń odbioru przesyłek po ich skutecznym doręczeniu; a także zobowiązanie Wykonawcy do odbierania z siedziby Zamawiającego co najmniej raz dziennie, od poniedziałku do piątku, oprócz sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, przesyłek listowych i paczek pocztowych Zamawiającego w godzinach od 11:00 do 13:00. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o przesyłkach, przesyłkach listowych, paczkach pocztowych, przesyłkach poleconych należy te pojęcia definiować zgodnie z Prawem pocztowym. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie dostępu do aplikacji internetowej umożliwiającej co najmniej: 1) obsługę przesyłek rejestrowanych, 2) korzystanie z tworzonej przez Zamawiającego na bieżąco bazy adresatów, z możliwością wykorzystania danych do generowania nalepek adresowych, 3) przesłanie danych elektronicznych do Wykonawcy, 4) odbiór danych potwierdzonych przez Wykonawcę po nadaniu przesyłek, 5) połączenie z systemem śledzenia dla wybranej (nadanej) przesyłki ze sprawdzeniem i wizualizacją statusu, 6) generowanie miesięcznych zestawień zapisywanych w formacie xls, umożliwiających weryfikację terminów wymaganych w SIWZ. Szczegółowy opis podstawowego przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu ofertowym - załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dalej zwanej „SIWZ”. Przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie, zwroty oraz reklamacje będą realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, przy czym przy doręczaniu przesyłek pocztowych należy w pierwszej kolejności uwzględnić postanowienia ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1302), a następnie rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1222 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien wykazać, że ma prawo do wykonywania usług pocztowych na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 Prawa pocztowego. W celu potwierdzenia prawa do wykonywania usług pocztowych Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona powinien załączyć odpowiednie zaświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach