Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Jaśle

Starostwo Powiatowe w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 , fax. 013 4483189
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle
    Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410, fax. 013 4483189
    REGON: 37044385400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: 1) usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek pocztowych obejmujących przesyłki listowe i paczki pocztowe oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 2) usługi odbioru i dostarczania przesyłek z/do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, (Punkt Obsługi Klienta na parterze). 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 4. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Gabaryt A i B): a) zwykłe - przesyłka nierejestrowana niebędąca przesyłką najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii, c) polecone - przesyłka rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: a) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: a) minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm, b) maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. We wszystkich wymiarach przyjmuje się tolerancję +/- 2 mm. 2) paczki pocztowe o wadze do 10 000g (gabaryty A i B) a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Gabaryt A - ta paczka o wymiarach: a) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. Gabaryt B - to paczka o wymiarach: a) minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, b) maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 5. Usługa, o której mowa w ust. 2 pkt 1) będzie świadczona na następujących warunkach: a) Przesyłki będą dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 10.00, b) Przesyłki będą odbierane w dni robocze pomiędzy godziną 14.30 a godziną 15.15. Ilość odbiorów przesyłek może ulec zwiększeniu po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego, c) Odbioru przesyłek, dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia, d) Przesyłki będą nadawane w dniu ich odbioru we wskazanej placówce pocztowej, e) Wykonawca musi umożliwić nadanie, we wskazanej placówce pocztowej, przesyłek dostarczanych samodzielnie przez Zamawiającego, z siedziby Zamawiającego, w godzinach od 13.00 do 20.00, przy czym wskazana placówka pocztowa nie może znajdować się w odległości (liczonej w linii prostej) większej niż 2 km od siedziby Zamawiającego, f) Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, w pocztowej książce nadawczej w przypadku nadawania przesyłek listowych rejestrowanych oraz w zestawieniu ilościowo - wartościowych (wzór uzgodniony z Zamawiającym) w przypadku nadawania przesyłek listowych nierejestrowanych, g) Rozliczenie następować będzie na koniec każdego okresu rozliczeniowego - jeden miesiąc kalendarzowy, zgodnie z ceną brutto określoną w ofercie Wykonawcy. 6. Do nadawania przesyłek za zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) Zamawiający będzie stosował ZPO wg własnego wzoru. 7. Wykonawca zapewni doręczenie przesyłek nadanych przez Zamawiającego, do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą. 8. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego, pokwitowane przez adresata, zwrotne poświadczenie odbioru (ZPO), niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe w obrocie krajowym z zachowaniem wskaźników czasu przebiegu przesyłek pocztowych określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. 2013 poz.545). 10. W odniesieniu do przesyłek rejestrowanych, w razie niemożności doręczenia przesyłki adresatowi, Wykonawca przechowuje ją przez czternaście dni w swojej placówce pocztowej. Zawiadomienie o pozostawieniu przesyłki, wraz z informacją o możliwości jej odbioru, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w terminie siedmiu dni, licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia, umieszcza się w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy nie jest to możliwe, na drzwiach lokalu adresata, bądź w widocznym miejscu przy wejściu na posesję adresata. 11. W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie siedmiu dni, pozostawia się powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż czternaście od daty pierwszego zawiadomienia. 12. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania jej przez adresata. 13. Dla przesyłek za zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) Wykonawca odnotowuje na druku ZPO potwierdzenie odbioru, sposób doręczenia przesyłki, miejsce pozostawienia zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w razie niemożności doręczenia przesyłki pod adresem wskazanym na przesyłce, przyczynę - w razie niedoręczenia przesyłki, przyczynę braku potwierdzenia odbioru - w przypadku skutecznego doręczenia przesyłki. 14. Wykonawca zwraca Zamawiającemu niedoręczone przesyłki niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 15. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy w terminie czternastu dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż w terminie dwunastu miesięcy od dnia jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 16. Rozliczenie i regulowanie należności dla wszystkich przesyłek odbywać się będzie odbywać się będzie w formie opłaty z dołu (tzw. opłata skredytowana). Za opłatę z dołu uważa się opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego bezgotówkowo w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek oraz wykonania usług. 17. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. 18. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistej ilości nadanych przesyłek pomnożonej przez ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy. 19. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia lub wydania w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. 20. Ilość i waga przyjętych przesyłek stwierdzana będzie na podstawie sporządzanego przez Zamawiającego zestawienia przesyłek przekazanych do wyekspediowania. 21. Ilość i waga zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia, sporządzanego przez Wykonawcę, w dwóch egzemplarzach. Kopia zestawienia dostarczana będzie Zamawiającemu wraz z fakturą. 22. Podane ilości poszczególnych pozycji przesyłek, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - ilościowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek, w ramach świadczonych usług, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi o zmianie umowy. 23. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu asortymentowo - ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z cennika usług pocztowych Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje wykonawca na terenie Powiatu Jasielskiego do odbioru niedoręczonych (awizowanych) przesyłek
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach