Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Świdnicy, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze od 51g. oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych i odbioru przesyłek od zamawiającego Postępowanie nr ZP/4/2010 (kod CPV: 64000000)

Sąd Rejonowy w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8518400 , fax. 74 8518466
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Świdnicy
    ul. Okulickiego 2-4 2-4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8518400, fax. 74 8518466
    REGON: 00032530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.sr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Świdnicy, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze od 51g. oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych i odbioru przesyłek od zamawiającego Postępowanie nr ZP/4/2010 (kod CPV: 64000000)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Świdnicy, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze od 51g. oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych i odbioru przesyłek od zamawiającego, a w szczególności: 1. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych i nie rejestrowanych. b) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych, c) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), d) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru(ZPO), e) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, f) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych priorytetowych, g) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru, h) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru, i) paczek pocztowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru j) paczek pocztowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru. - Zwrot przesyłek do Zleceniodawcy w przypadku braku możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - Odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego. 2. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności przesyłki o wagach: a) 51 - 100 gram (gabaryt A i B) b) 101 - 350 gram (gabaryt A i B) c) 351 - 500 gram (gabaryt A i B) d) 501 - 1000 gram (gabaryt A i B) e) 1001 - 2000 gram (gabaryt A i B) oraz paczki pocztowe w przedziałach wagowych: a) 1 - 2kg b) 2 - 5 kg c) 5 - 10 kg d) 10-15 kg e) 15-30 kg I. Przesyłka o wymiarach ( tzw. Gabaryt A ), to: - wymiary strony adresowej, nie mniejsze niż 90 x 140 mm, - wymiary nie większe niż: długość 325 mm, szerokość 230 mm, wysokość 20 mm, Przesyłka o wymiarach ( tzw. Gabaryt B ), to: - wymiary przekraczające: długość 325 mm, szerokość 230 mm, wysokość 20 mm. II. Paczki pocztowe: - Wymiar (tzw. Gabaryt A), nie większy niż: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokości 300 mm. - Wymiar (tzw.Gabaryt B), jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm. Wykonawca może przyjąć, że rodzaje przesyłek dotyczą wielkości: 1) Przesyłek listowych Gabaryt A: przesyłek listowych o wymiarach minimum - 90 x 140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm 2) Przesyłek listowych Gabaryt B: przesyłek listowych o wymiarach minimum - Jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum- suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długości) nie może przekroczyć 600 mm, 3) Paczek pocztowych Gabaryt A: paczek o wymiarach minimum- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, maksimum- żaden i wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. 4) Paczek pocztowych Gabaryt B: paczek o wymiarach minimum- jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, maksimum- suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Dane dotyczące ( przewidywanych ) ilości zamawianych przesyłek zawarte są w załączniku nr 1A do niniejszej specyfikacji - Formularz Cenowy. W przypadku okoliczności, których wynikiem będzie zmniejszenie zapotrzebowania na wysyłanie przesyłek pocztowych zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilościowego przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pocztowych, sklasyfikowanych w kategorii 27 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r.(Dz.U.12,poz.68) w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Art.5 PZP) 3. Usługi pocztowe świadczone będą na rzecz Sądu Rejonowego w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4 4. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą. Paczki doręczane będą do krajów zgodnie z treścią porozumień zawartych ze Światowym Związkiem Pocztowym. 5. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze od 51 g, - przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane z potwierdzeniem odbioru o wadze od 51 g ,krajowe i zagraniczne, - paczki krajowe i zagraniczne - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy, z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.), 6. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych (pocztowej książki nadawczej - wydruk ze skanu) według wzoru druku Zamawiającego - załącznik nr 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010r, w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190 poz. 1277) oraz załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003r.w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U Nr 108 poz.1022 z 26.06.2003 r.). Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy - Operatora i Zamawiającego. Pocztowa książka nadawcza dla nadawanych przesyłek rejestrowanych oraz wykazy (zestawienia) dla nadawanych przesyłek nierejestrowanych sporządzane będą po uprzednim zatwierdzeniu druku na piśmie przez Wykonawcę, w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 7. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru/ z podziałem na ekonomiczne i priorytetowe) na stronie adresowej przesyłki. 8. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi odbioru w/w przesyłek do wysyłki od Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w dni robocze, w godzinach 13.00 - 14.00. z Biura Podawczego Sądu 58-100 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4 , pokój nr 114-115. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany przedziału czasowego odbieranych przez Wykonawcę przesyłek pocztowych, po uprzednim, zgodnym ustaleniu przez strony w formie pisemnej, nowych przedziałów czasowych odbieranych przesyłek. 9. Przesyłki będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 10. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia wraz z dokumentem tożsamości. 11. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. 12. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druku potwierdzenia odbioru - załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010r, w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190 poz. 1277) oraz załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U Nr 108 poz.1022 z 26.06.2003 r.).Zamawiający będzie korzystał z druku potwierdzenia odbioru po uprzednim zatwierdzeniu druku przez Wykonawcę, dokonanym na piśmie. 13. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe art. 57, 58 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. 2008 Nr 189 poz. 1159 z poźn. zm.); 14. Wykonawca odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usług pocztowych, z wyjątkiem przypadków określonych w art. 57 ust. 2 ustawy z dnia 12.06.2003r.- Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r., Nr 189 poz.1159 z późn. zm.). 15. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej przesyłki w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej napisu ( nadruku ) lub odcisku pieczęci o treści uzgodnionej z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.sr.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach