Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia w Toruniu

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6580202 , fax. 56 6580201
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
    ul. Mazowiecka 49A 49A
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6580202, fax. 56 6580201
    REGON: 87123456800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do 50g i powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003r. (Dz. U. z 2008r. nr 189, poz. 1159 ze zm.). 1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: - usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze do 50g i powyżej 50g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania; - usługi doręczania zwrotów przesyłek pocztowych niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; e) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; f) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; z uwzględnieniem gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 09 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. nr 5, poz. 34 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania terminów doręczania przesyłek pocztowych zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. nr 189, poz. 1159 ze zm.). 4. Nadanie przesyłek będzie następować w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 5. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z: Ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. nr 189, poz. 1159 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. nr 5, poz. 34 ze zm.), które powinien spełniać Wykonawca; Polskiej Normy PN-T-85003 - koperty listowe do automatycznego opracowywania, Polskiej Normy PN-T-85004 - koperty listowe i kartki pocztowe, Polskiej Normy PN-ISO 269 - koperty korespondencyjne; aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 24 ustawy Prawo pocztowe. W zakresie nieuregulowanym w treści SIWZ będą znajdowały zastosowanie postanowienia regulaminów wydanych przez Wykonawcę w oparciu o art. 24 i art. 49 ustawy Prawo pocztowe. Regulaminy te będą stanowić załącznik do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doręczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. 7. Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego przesyłki, zwrotne potwierdzenia odbioru, zwroty przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 13:00, do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia w Toruniu. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w Toruniu, tj. w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego. 9. Zamawiający zobowiązuje się dostarczać przesyłki listowe do placówki nadawczej Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 12:00 do 14:00. 10. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści podanej przez Wykonawcę. 11. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 12. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druków Potwierdzenia odbioru w celu doręczenia przesyłek na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. nr 98, poz. 1071 ze zm.). 13. Wykonawca zapewnia wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych oraz przesyłek będących przesyłkami najszybszej kategorii. 14. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawień ilościowo-wartościowych, sporządzonych w dwóch egzemplarzach wg wzoru Wykonawcy, nadanych przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych. 15. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzana co do ilości i wagi na podstawie zestawień ilościowo-wartościowych. Wynagrodzenie z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym, tj. od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Wynagrodzenie będzie płatne z dołu, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. 16. Podane w formularzu ofertowym ilości przesyłek mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości przesyłek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach