Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów o wadze do 50g i powyżej 50g w okresie od 1 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe krajowe i zagraniczne o wadze do 2000g (gabaryt A i B) a) zwykłe ekonomiczne, b) polecone ekonomiczne, c) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) 2) paczki pocztowe krajowe o wadze do 30000g (Gabaryt A i B) a) ekonomiczne, b) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) 3. Przez zwroty rozumie się zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia. 4. Usługa dostarczania przesyłek pocztowych świadczona będzie przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicą. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek oraz ich zwrotów wykonywane będzie zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe, 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego, 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych, 4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, 5) międzynarodowych przepisów pocztowych, 6) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Przewiduje się następujące opcje nadawania przesyłek pocztowych i odbioru przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwrotów: 1) W przypadku posiadania przez Wykonawcę w miejscowości Świecie placówki nadawczej i odbiorczej Zamawiający w dni robocze od poniedziałku do piątku będzie nadawał jeden raz dziennie przesyłki pocztowe w placówce Wykonawcy w godzinach od 14.00 do 15.00 i odbierał jeden raz dziennie przesyłki pocztowe oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwroty w placówce Wykonawcy w godzinach od 8.00 do 9.00. Nadawanie przesyłek pocztowych i odbiór przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwrotów będzie dokonywane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, który będzie posiadał stosowne upoważnienie. 2) W przypadku braku posiadania przez Wykonawcę w miejscowości Świecie placówki nadawczej i odbiorczej Wykonawca zapewni możliwość nadawania przesyłek pocztowych i odbioru przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwrotów poprzez swojego upoważnionego przedstawiciela w siedzibie Zamawiającego ul. Gen. Józefa Hallera 9, z zastrzeżeniem, że: a) doręczanie przychodzących przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się jeden raz dziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 9.00. Koszty transportu w tym przypadku ponosi Wykonawca i koszty te należy wliczyć w cenę oferty. b) odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego będzie odbywać się jeden raz dziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14.00 do 15.00. Koszty transportu a tym przypadku ponosi Wykonawca i koszty te należy wliczyć w cenę oferty.7. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych. 8. Zamawiający określił w formularzu ofertowym przewidywane ilości nadawanych przesyłek przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych z formularzu ofertowym. 9. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach