Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42 42
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
    REGON: 00000044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie nie przekraczającej 50g oraz ewentualnych ich zwrotów. 1.3.2. Zakres czynności: 1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne o masie poniżej 50 g, - przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane za pokwitowaniem lub z potwierdzeniem odbioru o masie poniżej 50 g krajowe i zagraniczne, z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). 2) Usługa pocztowa obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o masie poniżej 50 g oraz ich ewentualne zwroty świadczone przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku). 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu zapewnienia jakości świadczonej usługi posiadał sieć punktów doręczeń przesyłek na terenie działania każdej z jednostek prokuratury. Poprzez sieć punktów doręczeń rozumie się placówki Wykonawcy na terenie działania każdej z jednostek prokuratury. 4) Wykaz jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, na rzecz, których świadczona będzie przedmiotowa usługa: a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42 b) Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, c) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, d) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, e) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, f) Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17, g) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, h) Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11. 5) Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki do siedzib Zamawiającego każdego dnia roboczego, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe oraz innymi obowiązującymi przepisami pocztowymi. 6) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie musi być realizowane zgodne z obowiązującymi przepisami pocztowymi oraz ustawą Prawo pocztowe (j.t. Dz.U. z 2008r. Nr 189 poz.1159 z późn.zm.). 7) Przesyłki pocztowe muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich nadania przez Zamawiającego. Usługa odbioru przesyłek z poszczególnych siedzib Zamawiającego nie jest przedmiotem zamówienia. 8) Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek, uporządkowanych według kategorii rodzajowej i wagowej, do nadania. 9) Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek poleconych, wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz.U. Nr 190 poz. 1277) oraz wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. nr 108 poz. 1022). 10) W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez placówkę Wykonawcy. 11) Wykazy nadanych przesyłek poleconych, o których mowa w pkt. 9 i 10 niniejszego ogłoszenia będą sporządzane w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 12) Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości nadania przesyłek poleconych na drukach przygotowanych przez Wykonawcę. 14) Przesyłki pocztowe przyjmowane na warunkach szczególnych będą wysyłane jako priorytetowe. 15) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe oraz z innymi obowiązującymi przepisami pocztowymi. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, miejsca gdzie adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 16) Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe oraz innymi obowiązującymi przepisami pocztowym. 17) Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 18) Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 19) Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. 20) W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w Formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy, który będzie stanowił załącznik do umowy. 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo zaprzestania korzystania z usług w lokalizacjach wymienionych w Wykazie jednostek na rzecz, których świadczone będą usługi pocztowe, jeżeli w skutek zmian organizacyjnych (zmiany siedziby, podziału jednostki, połączenia, likwidacji) nastąpi likwidacja jednostki w tej lokalizacji. 22) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Do dnia 10-go każdego miesiąca Wykonawca dostarczy fakturę VAT wraz ze specyfikacją wykonanych usług oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 23) Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy 24) Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i rodzaju na podstawie dokumentów nadawczych lub zwrotów, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym, a w przypadku ich zmiany zgodnie z dokumentem zatwierdzającym te zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach