Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz jednostek jej podległych.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42 42
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
    REGON: 00000044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz jednostek jej podległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g oraz ewentualnych ich zwrotów. Zakres czynności: 1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze powyżej 50 g, - przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane za pokwitowaniem lub z potwierdzeniem odbioru o wadze powyżej 50 g krajowe i zagraniczne, - paczki pocztowe krajowe i zagraniczne, - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy, z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). 2) Usługa pocztowa obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o masie powyżej 50 g oraz ich ewentualne zwroty świadczone przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku). 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w celu zapewnienia jakości świadczonej usługi posiadał sieć punktów doręczeń przesyłek na terenie działania każdej z jednostek prokuratury. 4) Wykaz siedzib jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze: -Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42 -Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, -Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, -Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, -Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, -Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17, -Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, -Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11. 5) Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki do siedzib Zamawiającego każdego dnia roboczego nie później niż do godz. 9:00. 6) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie musi być realizowane zgodne z obowiązującymi przepisami pocztowymi oraz ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r - Prawo pocztowe (j.t. Dz.U. z 2008r. Nr 189 poz.1159 z późn.zm.). 7) Przesyłki pocztowe muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 8) Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek, uporządkowanych według kategorii rodzajowej i wagowej, do nadania. 9) Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek poleconych, wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz.U. Nr 190 poz. 1277) oraz wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. nr 108 poz. 1022). 10) W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez placówkę Wykonawcy. 11) Wykazy nadanych przesyłek poleconych o których mowa w pkt. 8 i 9 niniejszego SIWZ będą sporządzane w dwóch egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 12) Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 13) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, miejsca gdzie adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 14) Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: -w dniu następnym jednak nie później niż w 3 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, -w dniu następnym jednak nie później niż w 5 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii. 15) Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 16) Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 17) Szacunkowe dane dotyczące nadawania przez Zamawiającego przesyłek pocztowych od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12.2013 r. zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 18) Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. 19) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Do dnia 10-go każdego miesiąca Wykonawca dostarczy fakturę VAT wraz ze specyfikacją wykonanych usług oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 20) Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub zwrotów, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu ofertowym, a w przypadku ich zmiany zgodnie z dokumentem zatwierdzającym te zmiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach