Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla urzędów górniczych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, a także odbiorze przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z wyszczególnionych urzędów górniczych.

Wyższy Urząd Górniczy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 736 17 04, 736 19 00 , fax. 32 7361705
  • Data zamieszczenia: 2015-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższy Urząd Górniczy
    ul. Poniatowskiego 31 31
    40-055 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 736 17 04, 736 19 00, fax. 32 7361705
    REGON: 00033224500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla urzędów górniczych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, a także odbiorze przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z wyszczególnionych urzędów górniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla urzędów górniczych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych, a także odbiorze przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z wyszczególnionych urzędów górniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.05.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., z zastrzeżeniem ppkt 2-5. 2. Umowa ulegnie wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego. 3. Zamawiający, korzystając z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy, określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia dotyczy okresu od 01.05.2015 r. (najpóźniej 18.05.2015 r. - w zależności od daty zakończenia procedury przetargowej) do 31.05.2015 r. i stanowi 5 % wielkości przedmiotu zamówienia. Prawem opcji objęta jest realizacja zamówienia w okresie od dnia 01.06.2015 r. do 31.12.2015 r. 4. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Oświadczenie to może być składane przez zamawiającego wielokrotnie, z zachowaniem końcowego terminu realizacji umowy, o którym mowa w ppkt 1. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Zastosowanie prawa opcji związanie jest z faktem, iż ww. przedmiot zamówienia planowo jest objęty zamówieniem centralnym zgodnie z zarządzeniem nr 10 Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2014 r. w sprawie wskazania centralnego zamawiającego do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udzielenia zamówień oraz zawierania umów ramowych na potrzeby jednostek administracji rządowej. Zamawiający posiada zgodę na samodzielną realizacją zamówienia w okresie do dnia 31.05.2015 r. Skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od uzyskania zgody z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na samodzielną realizację zamówienia po tym terminie i będzie możliwe na warunkach określonych przez Kancelarię, zgodnie z ww. zarządzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Możliwość elektronicznego śledzenia przesyłek rejestrowanych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach