Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2017 roku

Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
    ul. Iłżecka 37
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
    REGON: 29101853700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
     usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym będą opłacane za pomocą opłaty z dołu,  usługi codziennego odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego będą opłacane za pomocą opłaty z dołu,  usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenie lub wydania odbiorcy,  usługi będą świadczone w dni robocze przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku,  po rozstrzygnięciu postępowania i wyborze oferty Wykonawca przedstawi projekt umowy oparty na szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,  wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, o których mowa w ustawie Prawo pocztowe i zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy prawo pocztowe, chyba że do Wykonawcy nie mają zastosowania przepisy art. 6 ust. 1 i 2 ustawy Prawo pocztowe – podmioty zagraniczne. Szczegółowy zakres usługi i sposób wykonania zamówienia określa Kwestionariusz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy – stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ (Po podpisaniu Umowy Formularz cenowy będzie stanowił załącznik do Umowy i będzie stanowił z nią integralną całość), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ oraz Wzór Umowy - załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga!: 1. Po rozstrzygnięciu postępowania i wyborze oferty Wykonawca przedstawi projekt umowy oparty na Wzorze Umowy załączonym przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. Do oferty oprócz Kwestionariusza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, który stanowi składową ceny przedstawionej w kwestionariuszu ofertowym. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalna wartość zamówienia zrealizowanego w ramach umowy wyniesie 100 000,00 zł brutto. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, lub dalszy Podwykonawca zatrudni osoby, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia w zakresie wykonywanych prac: 1. Wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednio doręczanie i odbieranie poczty na podstawie umowy o pracę. 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób zatrudnionych bezpośrednio przy realizacji zamówienia i dokumenty poświadczające formę zatrudnienia. 3. W trakcie trwania umowy, każdorazowo na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, które określą wyłącznie formę oraz okres zatrudnienia pracowników wymienionych w ust. 1. 4. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 3 Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 1 000,00 zł brutto. W przypadku powtórnego nieprzedłożenia przez Wykonawcę wymienionych dokumentów okresie 7 dni od daty pierwszego wniosku o ich udostępnienie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z winy Wykonawcy naliczając karę umowną w wysokości 10 000,00 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64100000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach