Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2013-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczeniu przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o masie poniżej i powyżej 50 gram - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami . 2.Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: - usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane za pomocą opłaty z dołu; - usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: 1)zwykłe- przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; 2)zwykłe priorytetowe- przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; 3)polecone- rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; 4)polecone priorytetowe- przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym 5)polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)- przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru; 6)polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru. 7)Przez paczki pocztowe rozumie się paczki: -zwykłe- rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii; -priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 4.Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami: - Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy w szczególności rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34 ze zm.), które powinni spełnić Wykonawcy; - Polskiej Normy PN-T-85003 - koperty listowe i automatycznego opracowania; - Polskiej Normy PN-T-85004 - koperty listowe i kartki pocztowe; - Polskiej Normy PN-IS0269 - koperty listowe i kartki pocztowe; 5.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności: 1)wysyłkę przesyłek na terenie Polski oraz do krajów Europy (zgodnie z charakterystyką podaną w tabeli - załącznik nr 1A do SIWZ), 2)świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, o których mowa w punkcie 1 usługi komplementarnej, czyli potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej, 3)zwrot do siedziby Nadawcy niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał minimum jedną placówkę pocztową na terenie miasta Lublińca. 7.Odbiór przesyłek dokonywany będzie codziennie, przez Zamawiającego, w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 8:00-9:00 z siedziby Wykonawcy przez osoby upoważnione za okazaniem stosownych pełnomocnictw. Dostarczanie przesyłek, którego adresatem jest Zamawiający odbywać się będzie codziennie w dni robocze (poniedziałek - piątek) do siedziby Zamawiającego do godz. 12.00. 8.W załączniku nr 1A do SIWZ, przedstawiono szacunkową liczbę spodziewanych przesyłek w okresie 2 lat, opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w latach poprzednich. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9.Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.) 10.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 11.Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 12.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. W przypadku przesyłek rejestrowanych zestawienie będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 13.Zamawiający będzie korzystał z wzorów druków ZPO (Zwrotnego Potwierdzenia Odbioru), określonych przez Wykonawcę. 14.Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r., Nr 5 poz.34 ze zm.) dla przesyłek listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii. 15.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przesyłki zgodnie ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 ze zm.). 16.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795, ze zm.). 17. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r., w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz.1795, ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz.93 ze zm.). 18.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 19.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 22 marca 2013r. do godz. 09.30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.p
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach