Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach

POWIATOWY URZĄD PRACY ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY URZĄD PRACY
    ul. Towarowa 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    REGON: 276718999
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach w okresie od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w zakresie: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia w obrocie krajowym o masie do 2000 g, b) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia w obrocie zagranicznym na terenie Europy o masie do 2000 g, c) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, d) odbioru od Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do nadania w placówce nadawczej Wykonawcy, e) dostarczania Zamawiającemu przesyłek nadawanych w placówkach Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, tj. prowadzi działalność pocztową na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tzn. wykonawca musi wykazać, że dysponuje:- placówką nadawczą w Tarnowskich Górach oraz punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdującymi się na terenie każdej gminy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Każda jednostka (punkt odbioru) wykonawcy musi spełniać następujące warunki:• musi być czynna we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, minimum 4 godziny w ciągu dnia, w godzinach określonych przez wykonawcę pomiędzy 8:00 a 18:00,• musi być oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo wykonawcy umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym jednostkę wykonawcy,• gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach