Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2661387, 2663324, 26636335 , fax. 32 297 87 01, 297 87 20
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
    ul. Rzeźnicza 12 12
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, fax. 32 297 87 01, 297 87 20
    REGON: 27671436900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz przekazów pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu na okres 12 miesięcy tj. od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 1. Świadczenie usług pocztowych polegać będzie w szczególności na: 1) Odbiorze, przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i zwrotach: a) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych najszybszej kategorii, c) przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych, d) przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych najszybszej kategorii, e) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, f) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru, g) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii, h) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, i) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, j) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru, k) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii, l) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, m) paczek pocztowych, 2) Nadawaniu przekazów pocztowych 2. Ilościowy wykaz przesyłek stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Podane w formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek oraz przekazów pocztowych sporządzono w oparciu o dane z ostatnich 12 miesięcy kalendarzowych. Pozwolą one na orientacyjne określenie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w kraju i za granicą. 4. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi z siedziby Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 1300 - 1400. 5. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę. 6. Odbiór przesyłek będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią podpisem i datą rejestracji w książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawieniu nadanych przesyłek nierejestrowanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy druku potwierdzenia odbioru oraz wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych (ekspresowych). 8. W przypadku przesyłek nadawanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich druków potwierdzenia odbioru. 9. Wykonawca zobowiązany jest doręczać niniejsze przesyłki, zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 800 - 1400. 11. Rozliczenia pomiędzy stronami z tytułu realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą z dołu tzn. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek na podstawie wystawionej faktury. Okresem rozliczeniowym będzie okres miesiąca kalendarzowego. 12. Opłata za zwroty przesyłek rejestrowanych odbywać się będzie na podstawie wystawionej faktury, do której Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz zwróconych w danym okresie rozliczeniowym przesyłek. 13. Opłata za zwrot przesyłki nie będzie pobierana, w sytuacji gdy Wykonawca zwróci przesyłkę do Zamawiającego bez wskazania na zwrotnym potwierdzeniu odbioru przyczyny jej nie doręczenia do adresata. 14. Fakturę wraz ze specyfikacją wykonanych usług Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu do 7 dniu po miesiącu rozliczeniowym. 15. Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na wskazany przez Wykonawcę numer konta 16. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualne zwroty i reklamacje będą realizowane w oparciu o przepisy: a) ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.) c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.) d) międzynarodowych przepisów pocztowych: - ratyfikowanej umowy międzynarodowej z dnia 5 października 2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494), - regulaminu poczty listowej. Światowy związek pocztowy z dnia 28 stycznia 2005r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 108 poz. 744), e) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach