Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Gminy Brodnica oraz jednostek organizacyjnych gminy

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4941612 , fax. 56 4941640
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4941612, fax. 56 4941640
    REGON: 00053423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Gminy Brodnica oraz jednostek organizacyjnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I .Przedmiot zamówienia 1. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Gminy Brodnica oraz jednostek organizacyjnych gminy polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.). 2. Przedmiotem zamówienia jest doręczanie następujących przesyłek listowych: 1) przesyłki listowe (zwykłe) nierejestrowane w obrocie krajowym - 7.194 szt; 2) przesyłki listowe (zwykłe) nierejestrowane (szybszej kategorii- priorytetowe) w obrocie krajowym - 258 szt; 3) przesyłki listowe polecone rejestrowane bez potwierdzenia odbioru w obrocie krajowym - 130 szt; 4) przesyłki listowe polecone rejestrowane z potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym - 13.864 szt; 5) przesyłki listowe rejestrowane (szybszej kategorii - priorytetowe) z potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym - 31 szt; 6) przesyłki listowe rejestrowane (szybszej kategorii - priorytetowe) bez potwierdzenia odbioru w obrocie krajowym - 34 szt; 7) przesyłki listowe priorytetowe - polecone rejestrowane z potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie zagranicznym - 2 szt; 8) paczki polecone z potwierdzeniem odbioru (ZPO) w obrocie krajowym - 23 szt. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 64110000-0 - Usługi pocztowe 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie: 1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 3) polecone - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 5) polecone z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru; 6) polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru; 7) paczki polecone z potwierdzeniem odbioru - paczki rejestrowane; 8) zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach: a) gabaryt A - przesyłki o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm; b) gabaryt B - przesyłki o wymiarach: - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm; - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm - ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm. 2. Zamawiający sam będzie dostarczał korespondencję do wyznaczonego urzędu pocztowego. 3. Zamawiający sam będzie odbierał korespondencję z wyznaczonego urzędu pocztowego. 4. Przesyłki, o których mowa powyżej nadawane są w miejscowości Brodnica w formie opłaty z dołu. 5. Nadanie przesyłek musi następować w dniu ich nadania przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. 6. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 7. Potwierdzenie odbioru przesyłek nadanych w sposób wymieniony w ust. 1 pkt 5 i 6 niniejszej specyfikacji zawierające datę odbioru przesyłki i czytelny podpis odbiorcy wykonawca będzie niezwłocznie doręczał do Zamawiającego według właściwości miejsca nadania przesyłki. 8. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa. 9. Doręczenie przesyłki rejestrowanej następuje na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.). 10.Przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nadawane będą w kopertach (opakowaniach) Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą dla przesyłek listowych była data nadania przesyłki w siedzibie Wykonawcy. 12. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek wymienionych w ust. 1, w okresie obowiązywania umowy została wskazana w Formularzu cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje, w okresie obowiązywania umowy, będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionych Załącznikach. 13. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy. 14. Rzeczywiste wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów wymienionych w ust. 1 zrealizowanych w okresie rozliczeniowym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w Załącznikach nr 2a i 2b do niniejszej specyfikacji na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 15. Cena podana przez wykonawcę w Załącznikach nr 2a i 2b do niniejszej SIWZ nie będzie ulegała zmianom przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem: 1) zmiany stawki VAT na usługi pocztowe, 2) zmiany cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego. 16. Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający będzie składał Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia jej złożenia. 17. Zamawiający zobowiązuje się do : 1) prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie, 2) sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowo wartościowych w dwóch egzemplarzach, uwzględniających podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane, kategorie i podziały wagowe. Zestawienia ilościowo wartościowe będą sporządzane odrębnie dla: Urzędu Gminy Brodnica, Urzędu Gminy Brodnica - gospodarka odpadami komunalnymi, Gminy Brodnica - gospodarka wodno-ściekowa, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnej Biblioteki Publicznej w Szczuce, Szkoły Podstawowej w Gortatowie, Szkoły Podstawowej w Gorczenicy, Szkoły Podstawowej w Szabdzie i Gimnazjum w Szczuce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach