Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla potrzeb zamiejscowych stanowisk pracy Wydziału Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łodzi

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6337191, 6335575 , fax. 0-42 6329311
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-954 Łódź
    tel. 0-42 6337191, 6335575, fax. 0-42 6329311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla potrzeb zamiejscowych stanowisk pracy Wydziału Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla potrzeb zamiejscowych stanowisk pracy Wydziału Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łodzi polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych na rzecz zamiejscowych stanowisk pracy Wydziału Budownictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łodzi. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) usługi pocztowe zaliczone do usług powszechnych w obrocie krajowym obejmujące przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych liczonych z tolerancją 2 mm wymiarach: - maksymalnych - 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm, - minimalnych strony adresowej - 90 mm x 140 mm, 2) zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy; 3) Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia , w placówce nadawczej Wykonawcy czynnej od poniedziałku do piątku w godz. co najmniej od 11:00 do 16:00 usytuowanej w miejscowości Brójce znajdującej się na terenie Powiatu Łódzkiego Wschodniego, w której Zamawiający posiada stanowiska pracy. 3. Przesyłki, o których mowa w ust. 2 będą nadawane w formie opłaty z dołu. 4. Nadanie przesyłek przez Wykonawcę musi następować w dniu ich nadania przez Zamawiającego. 5. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju, objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 6. Potwierdzenia odbioru przesyłek nadanych jako: 1) Polecone z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 2) Polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, zawierające datę odbioru przesyłki i czytelny podpis odbiorcy Wykonawca będzie niezwłocznie doręczał do Zamawiającego. 7. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa. 8. Zamawiający wymaga aby koszt zwrotu przesyłki niedoręczonej adresatowi z przyczyn, o których mowa w ust.7 nie przekraczał kwoty nadania przesyłki według cen dla nadania przesyłki która nie jest przesyłką najszybszej kategorii. 9. Przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nadawane będą w kopertach (opakowaniach) Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą dla przesyłek listowych była data nadania przesyłki w siedzibie Wykonawcy. 11. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce, jednostkę organizacyjną, która nadała przesyłkę. 12. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek w okresie obowiązywania umowy została wskazana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje, w okresie obowiązywania umowy, będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionym załączniku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające ze zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 13. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy. 14. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów zrealizowanych w okresie rozliczeniowym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 15. Okresem rozliczeniowym jest okres pełnego miesiąca kalendarzowego. 16. Cena podana przez Wykonawcę w Załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji nie będzie ulegała zmianom przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem: 1) Zmiany stawki VAT na usługi pocztowe, 2) Zmiany cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego. 17. Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z upustów oferowanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy. 18. Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający będzie składał Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia jej złożenia. 19. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie. 2) Sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowo - wartościowych w dwóch egzemplarzach, uwzględniających podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane, kategorie i podziały wagowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=274
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach