Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych.

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25620 Kielce, ul. Oskara Kolberga
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 3457496, 041 3671611
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
    ul. Oskara Kolberga 4
    25620 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 3457496, 041 3671611
    REGON: 29114910400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe /DZ. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm./ 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (rodzaje przesyłek, ich waga i ilość) zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Formularzu ofertowym załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe (orientacyjne - na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji niniejszej umowy. Do kalkulacji „nadawanych ilości”, określonych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, Zamawiający przyjął średnie roczne ilości przesyłek każdego rodzaju, z tym, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania podanych ilości przesyłek. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych średnich ilości. 4.Świadczenie usług pocztowych będzie polegało w szczególności na odbiorze, przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i zwrotach: a)przesyłki krajowe i zagraniczne: - przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, - przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych najszybszej kategorii, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii bez potwierdzenia odbioru, - przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, - paczek, - zwrotów przesyłek niedoręczonych. b) Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przesyłki o wagach: - do 350 gramów gabaryt A i B, - ponad 350 do 1000 gramów gabaryt A i B, - ponad 1000 do 2000 gramów gabaryt A i B. Gabaryt A to przesyłka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mniejsze niż 90x140 mm maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć wymiarów: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłka o wymiarach: minimum – jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm, maksimum – suma długości, szerokości i wysokości nie większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. c) Paczki pocztowe o wagach: - do 1 kg gabaryt A i B, - od 1 kg do 2 kg gabaryt A i B, - od 2 kg do 5 kg gabaryt A i B, Gabaryt A to paczka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90×140 mm maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. Gabaryt B to przesyłka o wymiarach: minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, maksimum – suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość to 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 5.Odbiór przesyłek dokonywany będzie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego oraz w punktach wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ (stanowiącym jednocześnie zał. nr 1 do umowy), w dniach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji punktów na obszarze Powiatu kieleckiego wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ (stanowiącym jednocześnie zał. nr 1 do umowy) Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą przez wykonawcę : a) Codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: - od 13:30 do 14:45 – Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce, b) Codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:30 – 14:45 – Filie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach mające swoją siedzibę w: -Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Chmielniku, ul. Mielczarskiego 7, 26-020 Chmielnik, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Łopusznie, ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Nowej Słupi, ul. Kielecka 25, 26-006 Nowa Słupia, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Rakowie, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Mniowie, ul. Centralna 11, 26-080 Mniów, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Chęcinach, ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Bodzentynie, ul. Kielecka 83, 26-010 Bodzentyn, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Bielinach, ul. Żeromskiego 2, 26-004 Bieliny - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Zagnańsku, ul. Turystyczna 64, 26-050 Zagnańsk, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Daleszycach , pl. Staszica 22, 26-021 Daleszyce, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Masłowie , ul. Jana Pawła II 5, 26-001 Masłów, - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Piekoszowie , ul. Czarnowska 59, 26-065 Piekoszów - Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Strawczynie , ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn W przypadku, jeżeli wykonawca będzie posiadał siedzibę/filię w odległości nie większej niż 1500 metrów od lokalizacji punków zamawiającego wskazanych w zał. nr 7 do SIWZ (stanowiącym jednocześnie zał. nr 1 do umowy), (nie dotyczy siedziby zamawiającego), Zamawiający będzie dostarczał przesyłki przeznaczone do wysłania do punktów Wykonawcy. 6.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę z punktów Zamawiającego. 7.Odbiór przesyłek dokonywany będzie przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy po okazaniu stosowanego upoważnienia. 8.Nadanie przesyłek przygotowanych do wysłania musi być każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w nadawczych rejestrach (dot. przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek (dla przesyłek nierejestrowanych) – według wzorów ustalonych z wykonawcą. 9.Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe w terminach określonych w ustawie prawo pocztowe. 10.Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce oraz poza granicami Polski. 11.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Nadanie przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 12.Zamawiający będzie przekazywał przesyłki do nadania w stanie uporządkowanym według rodzaju i wagi oraz umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki tzn.: a)dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do rejestru – książek nadawczych- sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia będzie stanowić dla Zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłki, b)dla przesyłek nierejestrowanych (zwykłych) – nadawanie przesyłek według zestawienia ilościowego z podziałem na kategorie i przedziały wagowe sporządzonego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 13.Wzory książek nadawczych oraz zestawień ilościowych przesyłek winny być uzgodnione z Wykonawcą. 14.Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 15.Do przesyłek listowych używane będą koperty Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru. 16.Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. 17.Od Wykonawcy Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru, z wyłączeniem formularzy potwierdzeń odbioru zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego, na każdą pisemną prośbę zamawiającego. 18.Wykonawca będzie doręczał do siedziby oraz punktów Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. Zwrot niedoręczonych przesyłek odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia z podaniem przyczyny ich niedoręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w powyższym terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 19.Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na specjalnych zasadach zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przesyłki przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego. W tych przypadkach Zamawiający zapewni odpowiednie formularze potwierdzenia odbioru. 20.Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie za wyjątkiem sytuacji jeżeli nieodebranie od Zamawiającego przesyłek przez Wykonawcę w wyznaczonym dniu i czasie nastąpi w skutek działania siły wyższej. 21.Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek w przypadku, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Usługi będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza ofertowego. 22.Płatności za przesyłki będą dokonywane z dołu na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury za wykonane w danym miesiącu usługi. Faktura winna zostać wystawiona do dnia 7-go miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym ze specyfikacją wykonanych usług. Płatności za wykonane usługi będą następować w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 23.Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ przewidywane ilości nadawanych przesyłek przez okres obowiązywania umowy. Podana ilość przesyłek i ich rodzaje są szacunkowe (orientacyjne na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, na co wykonawca wyraża zgodę, oświadczając tym samym, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji niniejszej umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania podanych ilości przesyłek. Rzeczywista ilość przesyłek pocztowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieokreślonych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług wykonawcy. 24.Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkami: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b)Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (upustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy, bez konieczności aneksowania umowy. Wówczas o ewentualnym rabacie wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie. 25.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uznaje się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia, nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie reklamacji usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. 26.Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni, od dnia nadania przesyłki rejestrowanej nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć terminu wynikającego z ustawy Prawo Pocztowe i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji, o którym mowa w Rozdziale III ust. 5 SIWZ. 27.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w SIWZ i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 28.Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał własną placówkę zlokalizowaną w gminach będących siedzibą jednostek Zamawiającego oraz pozostałych gminach na terenie powiatu kieleckiego. Adresy placówek Wykonawcy należy podać zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach