Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Statystycznego w Łodzi oraz jego Oddziałów w Brzezinach, Piotrkowie Trybunalskim i Sieradzu

Urząd Statystyczny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93176 Łódź, ul. Suwalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6839266 , fax. 0-42 6845488
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Łodzi
    ul. Suwalska 29
    93176 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6839266, fax. 0-42 6845488
    REGON: 33153000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lodz.stat.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Statystycznego w Łodzi oraz jego Oddziałów w Brzezinach, Piotrkowie Trybunalskim i Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art.138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 poz. 1579 z późn.zm.), poniżej wartości 750 000 euro. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym (przesyłki nadawane przez Zamawiającego muszą być dostarczane na terenie całego kraju) i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów niedoręczonych przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia i zwrotne potwierdzenie odbioru do przesyłek rejestrowanych. 2. Szczegółowy rodzaj przesyłek pocztowych został podany w Formularzu cenowym – zał. nr 2 do Ogłoszenia. Podane ilości i rodzaje przesyłek pocztowych są wielkościami szacunkowymi w okresie trwania umowy (wyliczonymi na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego) przyjętymi w celu porównania i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający informuje, że podane ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych wykonanej wysyłki w okresie trwania umowy. Ponadto Zamawiający informuje, że w oparciu o historię dokonywanych wysyłek nie potrafi wyszacować ilości wysyłek wg innych rodzajów, niż podane w Formularzu cenowym – zał. nr 2 do Ogłoszenia. 3. Użyte w Ogłoszeniu nazwy służą jedynie do określenia rodzaju usługi. 4. Nadawanie przesyłek przez Zamawiającego realizowane będzie poprzez dostarczenie ich do wskazanych przez Wykonawcę punktów pocztowych – od poniedziałku do piątku w dni robocze, co najmniej od godziny 9.00 do godziny 18.00. Punkty pocztowe, do których Zamawiający będzie dostarczał przesyłki, winny znajdować się w odległościach nie większych niż: - 10 km od siedziby Urzędu w Łodzi, Łódź - ul. Suwalska 29; - 2 km od siedziby Oddziału w Brzezinach, Brzeziny - ul. Sienkiewicza 14; - 2 km od siedziby Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim, Piotrków Trybunalski - ul. Wronia 65; - 2 km od siedziby Oddziału w Sieradzu, Sieradz - Plac Wojewódzki 3. W przypadku, gdy punkt pocztowy (dla danej siedziby) znajduje się w odległości większej niż wskazana powyżej, odbiór przesyłek przez Wykonawcę odbywać się będzie, z określonych wyżej lokalizacji, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego (szczegółowy sposób odbioru i przekazywania przesyłek zostanie określony w załączniku do umowy). Zmawiający zastrzega sobie prawo samodzielnego dostarczania (nadania) przesyłek do punktu pocztowego, w przypadku takiej konieczności, w dni robocze od poniedziałku do piątku, co najmniej od godziny 9.00 do godziny 18.00. 5. Dostarczanie przesyłek do Zamawiającego realizowane będzie na poniższe adresy: - Urzędu Statystycznego w Łodzi: ŁÓDŹ, ul. Suwalska 29, parter, pok.6 – kancelaria; - Oddziału w Brzezinach: BRZEZINY, ul. Sienkiewicza 14, pok. 30 - sekretariat; - Oddziału w Piotrkowie Tryb: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, ul. Wronia 65, pok. 108 – sekretariat; - Oddziału w Sieradzu: SIERADZ, Plac Wojewódzki 3, VIII piętro, pok. 810 – sekretariat. Pod ww. adresy Wykonawca będzie dostarczał pocztę we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 8.30 do godziny 11.00. 6. Znaczek opłaty pocztowej zastąpi pieczęć, nadruk itp. wykonane według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę lub wydruk z matrycy maszyny frankującej. 7. Rozliczanie umowy odbywać się będzie w okresie obrachunkowym 1 miesiąca kalendarzowego, na podstawie faktycznej ilości przesyłek oraz cen jednostkowych wskazanych w ofercie, w formie: a) opłaty z góry - przy użyciu maszyny do frankowania, b) opłaty z dołu – bez użycia maszyny do frankowania oraz przesyłki zwracane do Nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Zamawiający posiada maszynę do frankowania firmy Ascom – Hasler System F120 użytkowaną w jego siedzibie w Łodzi ul. Suwalska 29. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany typu maszyny do frankowania, jeśli w trakcie trwania umowy przestanie ona spełniać warunki, określone w przepisach prawa lub wewnętrznych uregulowaniach Wykonawcy, regulujących zasady użytkowania maszyn frankujących, w szczególności w zakresie aktualnego świadectwa dopuszczenia do obrotu pocztowego lub w przypadku wycofania jej z eksploatacji. Fakt ten musi być wcześniej uzgodniony z Zamawiającym, na co najmniej 3 miesiące przed koniecznością dokonania takiej zmiany. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo całkowitej rezygnacji rozliczania opłat za przesyłki za pomocą maszyny do frankowania. 8. W przypadku świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek pocztowych nieujętych w Formularzu cenowym – zał. nr 2 do Ogłoszenia, podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek pocztowych cenniku opłat za usługi pocztowe świadczone przez Wykonawcę, wydanym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2017 poz.1481 z póżn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest podmiotem wpisanym do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1481 z późn.zm.). Z wpisu powinno wynikać uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej oraz za granicą. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania działalności dotyczy każdego z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione: - Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia) - Formularz cenowy ( Załącznik nr 2 do Ogłoszenia) oraz Zaparafowane istotne postanowienia umowy – załącznik nr 8 do Ogłoszenia, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach