Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu

Gmina i Miasto Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7380660 , fax. 75 7316416
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Nowogrodziec
    ul. Rynek 1 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7380660, fax. 75 7316416
    REGON: 23082158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, a także zwracania przesyłek do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia dla Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu przy Rynek 1. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: przesyłki listowe nierejestrowane i rejestrowane . 2. Przez przesyłki listowe rozumie się : a) przesyłki listowe nierejestrowane (listy zwykłe) krajowe i zagraniczne będące (priorytetowe) i nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b) przesyłki listowe rejestrowane (listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) krajowe będące (priorytetowe) i nie będące przesyłkami najszybszej kategorii. 3.Nadanie przesyłek będzie następowało w dniu ich odbioru, z siedziby Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu przy ul. Rynek 1. 4. Wykonawca będzie doręczał przesyłki z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek na podstawie ustawy Prawo pocztowe i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 5. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym wg kategorii rodzajowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego . Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy, a także w miejscu przeznaczonym na opłatę odcisk pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 6. Przesyłki listowe rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych w formie książki nadawczej lub innego wzoru określonego przez Wykonawcę. 7. Przesyłki listowe nierejestrowane - ilość będzie stwierdzona na podstawie zestawienia ilościowo- wartościowego przesyłek. 8. Zamawiający będzie korzystał zarówno z własnych potwierdzeń odbioru (na podstawie KPA) jak i z potwierdzeń odbioru Wykonawcy. Wykonawca zapewnia doręczanie przesyłek w zgodzie z wymaganiami ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. 9. Umowa zostanie zawarta na okres od 02.01.2014 r. do 31.12.2017 r. 10. Przesyłki będą odbierane z siedziby Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 11.00. 11. Przesyłki będą dostarczane Zamawiającemu przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku do siedziby Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu w godzinach od 10.00 do 11.00 . 12.Opłata będzie dokonywana z dołu. Okres rozliczeniowy to 1 miesiąc kalendarzowy na podstawie ilości faktycznie nadanych i zwróconych przesyłek. 13.Wykonawca za wykonaną usługę wystawi fakturę VAT w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca. Zmawiający ureguluje przelewem należność za wykonanie usługi w terminie 14 dni od dnia wpływu faktury do Zamawiającego. 14.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiającemu przysługuje reklamacja, którą Wykonawca rozpatruje w ciągu 14 dni. 15.Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych przesyłek w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy mają charakter szacunkowy (wyliczony na podstawie ilości przesyłek nadanych w bieżącym roku) i stanowią element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste ilości przesyłek, jak i ich rodzaje będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające ze zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. 16. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii będą one rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 17. W przypadku nadania przez zamawiającego przesyłek nie ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowogrodziec.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach