Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.2711.19.2012

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
    ul. Cybisa 7 7
    02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
    REGON: 01084796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.2711.19.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w okresie od 02.01.2013 r. do 31.12.2014 r. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 64110000-0 (Usługi pocztowe). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje powszechne usługi pocztowe polegające na obsłudze przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych o gramaturze do, i powyżej 50 g, w zakresie: 1) przesyłek listowych nierejestrowanych (listy zwykłe), 2) przesyłek listowych poleconych 3) przesyłek listowych dostarczanych za potwierdzeniem odbioru, 4) przesyłek listowych priorytetowych (czas dostawy - 24 godziny od daty nadania) 5) paczek pocztowych. 4. Liczba korespondencji: W 2013 r.: 1) Listy zwykłe: 11.600 szt.; 2) Listy polecone: 3.680 szt.; 3) ZPO: 1.895 szt.; 4) Listy priorytetowe: 210 sz.; 5) Paczki pocztowe: 10 szt.; W 2014 r.: 1) Listy zwykłe: 12.650 szt.; 2) Listy polecone: 4.200 szt.; 3) ZPO: 2.105 szt.; 4) Listy priorytetowe: 215 szt.; 5) Paczki pocztowe: 10 szt.; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik Nr 1 do SIWZ; 6. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są istotne postanowienia umowy określone w rozdziale XI. 7. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane w od 02.01.2013 r. do 31.12.2014 r.. 8. Przepisy, których musi przestrzegać wykonawca: 1) Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.), 2) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 ze zm.), 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 ze zm.), 5) Międzynarodowe przepisy pocztowe. 9. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20% liczby listów/przesyłek podanych w ust 4. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 10. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 liczby listów/przesyłek w danej kategorii i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby listów/przesyłek, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 listu/przesyłki danej kategorii i faktycznej liczby wysłanych listów/przesyłek. 11. Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 uprzejmie informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach