Przetargi.pl
„Świadczenie usług pocztowych na rzecz: 1. Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 2. Zespół Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie 3. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 4. Szkoła Podstawowa Nr 1 5. Szkoła Podstawowa Nr 2 6. Szkoła Podstawowa w Dąbrowie 7. Przedszkole Gminne ul. Słowackiego 3 8. Żłobek Gminny SKRZAT w Sianowie

Gmina Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 185 281 , fax. 943 185 320
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
    Armii Polskiej 30
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 185 281, fax. 943 185 320
    REGON: 52910833217000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług pocztowych na rzecz: 1. Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 2. Zespół Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie 3. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 4. Szkoła Podstawowa Nr 1 5. Szkoła Podstawowa Nr 2 6. Szkoła Podstawowa w Dąbrowie 7. Przedszkole Gminne ul. Słowackiego 3 8. Żłobek Gminny SKRZAT w Sianowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby: 1. Urząd Gminy i Miasta. 2. Zespół Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie. 3. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. 4. Szkoła Podstawowa Nr 1. 5. Szkoła Podstawowa Nr 2. 6. Szkoła Podstawowa w Dąbrowie. 7. Przedszkole Gminne ul. Słowackiego 3. 8. Żłobek Gminny SKRZAT w Sianowie w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe, przesyłki kurierskie), jak również zwrot przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 poz. 1481). 1. Określone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Rodzaje przesyłek, zwrotów, paczek pocztowych, ich przedziały wagowe oraz gabaryty kopert Zamawiający opracował w oparciu o dotychczasowe doświadczenia w zakresie usług pocztowych, które były świadczone przez dotychczasowego Wykonawcę. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej z zachowaniem określonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego doręczania pism. Nadawane przez Zamawiającego przesyłki, będą w przypadku awizowania odbierane przez adresatów we właściwie oznaczonych stałych placówkach Wykonawcy zlokalizowanych w każdej gminie w kraju. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia innych usług pocztowych w zakresie przesyłek nie wymienionych w formularzu cenowym. Podstawą rozliczeń będą wtedy ceny zawarte w dacie przyjęcia przesyłek w cenniku opłat obowiązującym u Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach