Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku

Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6271311 , fax. 032 6249292
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6271311, fax. 032 6249292
    REGON: 00053105100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 1529) pn.: Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług pocztowych: 1) w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek najszybszej kategorii i przesyłek nie będących przesyłkami najszybszej kategorii: a) przesyłek listowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych rejestrowanych, c) paczek pocztowych, 2) w obrocie krajowym: a) przesyłek kurierskich doręczonych do 24 godzin, 3) w obrocie krajowym i zagranicznym zwrot przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Przesyłki nadawane będą w dni pracy Urzędu, z siedziby Wykonawcy pod warunkiem, że siedziba placówki znajduje się w Libiążu. W innym przypadku przesyłki nadawane będą z siedziby Zamawiającego w poniedziałek w godzinach od 14.30 do 15.30, od wtorku do czwartku godzinach od 13.30 do 14.30, w piątek godzinach od 12.30 do 13.30. Odbioru dokonywać będzie wówczas upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki: 1) nazwy odbiorcy i jego adres (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), 2) określenia rodzaj przesyłki, 3) nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. Na opakowaniu przesyłek (stronie adresowej przesyłek i blankietów adresowych) nadanych przez Zamawiającego i na odwrocie nadania przesyłek przez Zamawiającego, oraz na zwrotnym potwierdzeniu odbioru będą znajdować się tylko dane adresowe Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony będzie dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Zakres rodzajowy i ilościowy usług - załącznik nr 5 do SIWZ oraz istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy (Rozdz. XV SIWZ). Planowane ilości przesyłek mogą ulec zmianie pomiędzy pozycjami zawartymi w Zakresie rodzajowym i ilościowym usług - zał. nr 5 do SIWZ, w zależności od faktycznej potrzeby Zamawiającego. Rozliczanie wykonanych prac odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej w formie opłaty z dołu oraz faktycznie wykonanej usługi, do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z innych usług niż wymienione w Kalkulacji cenowej, wysokość opłat z tego tytułu, rozliczana będzie na podstawie cennika obowiązującego u Wykonawcy w dniu świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach