Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby urzędu Skarbowego w Lubinie

Urząd Skarbowy w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. M. Skłodowskiej - Curie 94
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 74 61 100 , fax. 0-76 847 84 70
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Lubinie
    ul. M. Skłodowskiej - Curie 94 94
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 74 61 100, fax. 0-76 847 84 70
    REGON: 39003673100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na potrzeby urzędu Skarbowego w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej i Kodeksu postępowania cywilnego oraz ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym, według rodzaju jak w załączniku nr 5 do SIWZ. Przez określenie gabaryty A i B Zamawiający rozumie: a) . GABARYT A to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. b). GABARYT B to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dostarczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Lubinie przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 94. Wykonawca będzie odbierał przesyłki w siedzibie Zamawiającego w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 15:00. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawienia ilościowego przesyłek wg którego dokonywane będą płatności za wykonaną usługę w cyklach miesięcznych. Przesyłki listowe polecone rejestrowane będą na podstawie wykazu listów poleconych w formie książki nadawczej. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej, (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468). Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką umożliwiajacą nadawanie i odbiór przesyłek w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiany powyższe nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. Na podstawie podanych przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek w zał. nr 5 do SIWZ Wykonawca oblicza cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe brutto poszczególnych przesyłek zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do specyfikacji. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawca musi posiadać placówkę na terenie miasta Lubina umożliwiającą nadawanie i odbiór przesyłek. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze. zm.); Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm); Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze. zm.); Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468); Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm); Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. Nr 907 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach