Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    ul. Plac Kosynierów 1c 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
    REGON: 97794584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wschowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w okresie od 01.07.2013r. do 30.06.2014r. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: a)ustawie z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2012r, poz.1529), b)rozporządzeniach wykonawczych do ustawy Prawo pocztowe tj. -rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. nr 5, poz.34 z późn. zm.), -rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U., Nr 183, poz.1795 z późn. zm.), c)Światową Konwencją Pocztową - Protokół Końcowy - Bukareszt 2004, (Dz. U. Nr 206, poz.1494 z 31.08.2007 r.; d)Regulaminem dotyczącym Paczek pocztowych - Protokół Końcowy - Berno 2005 (Dz. U. Nr 108,poz. 745 z 21.06.2007 r.); e)Regulaminem Poczty Listowej - Protokół Końcowy - Berno 2005 (Dz. U. Nr 108, poz. 744 z 21.06.2007 r.); f)przepisami dotyczącymi doręczania przesyłek na zasadach określonych w: -ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r.Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym, -ustawie z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego ( Dz.U. nr 43 poz.296 z późn. zm. ) - regulującym tryb doręczania pism, g)innych powszechnie obowiązujących przepisach. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a)powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, b)usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, c)doręczanie przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) do siedziby Zamawiającego, d)doręczenia zwrotów przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, e)odbiory z siedziby Zamawiającego przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) przeznaczonych do nadania, f)realizowanie przekazów pocztowych - świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym przyjmowania i doręczania przekazów adresatom określonych w nich kwot pieniężnych w każdy dzień roboczy i nie mniej niż przez 5 dni w tygodniu. -Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu podpisania umowy z Zamawiającym dysponował placówką pocztową w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przesyłek, zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze tj. poniedziałku do piątku przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w godzinach od 10.00 - 11.00 (godziny mogą ulec zmianie - dokładne godziny do ustalenia, po wybraniu oferty). -Odbiór przesyłek listowych przeznaczonych do nadania odbywać się będzie raz dziennie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, z siedziby Starostwa Powiatowego we Wschowie Pl. Kosynierów 1c, w godzinach 14.00-15.00 (godziny mogą ulec zmianie - dokładne godziny do ustalenia, po wybraniu oferty). -Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadania przesyłek pilnych przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w punkcie nadawczym Wykonawcy znajdującym się w miejscowości Zamawiającego, w innych godzinach niż określone w umowie. -Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych. Zamawiający będzie również nadawał przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Kodeksu Postępowania Cywilnego. -Szczegółowe warunki świadczenia usługi zostały zawarte w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy. -Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca świadczenie usług pocztowych. -Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca co miesiąc wystawił fakturę na Powiat Wschowski, Pl. Kosynierów 1C, 67-400 Wschowa NIP 925-18-88-370. -Wykazane w Formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek listowych każdego rodzaju mają charakter orientacyjny, zostały podane na podstawie danych za rok 2012 wyłącznie dla obliczenia wartości oferty i nie są ilościami obowiązującymi Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy, zapłata nastąpi tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. Planowane do nadania ilości przesyłek danego rodzaju zawarto w Formularzu cenowym. -Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają: a) zwykłe - przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b) zwykłe priorytetowe - przesyłka nie rejestrowana najszybszej kategorii, c) polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, g) z zadeklarowana wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie Wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez Zamawiającego h)wymiary przesyłek listowych: -Gabaryt A - przesyłki o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; -Gabaryt B - przesyłki o wymiarach: - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza grubość 20mm lub długość 325mm lub szerokość 230mm - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. Przyjmuje się tolerancję wszystkich wymiarów ? 2mm. i)Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. -Wykonawca zapewnia, że jego placówka obsługująca Zamawiającego będzie czynna codziennie od poniedziałku do piątku. -Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. -Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. -Zwroty przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich wydania lub doręczenia odbiorcy będą niezwłocznie przekazywane do siedziby Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi doręczania przesyłek w kraju i za granicami kraju. -Wykonawca obowiązany jest do sporządzania rejestrów poczty przychodzącej: listów poleconych, przesyłek wartościowych, przesyłek kurierskich i paczek potwierdzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego Zamawiającego. -Wykonawca obowiązany jest do potwierdzania rejestrów poczty wychodzącej - listów poleconych, paczek sporządzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego Zamawiającego. -Opakowania przesyłek zawierać będą czytelne informacje identyfikujące adresata i nadawcę, rodzaj przesyłki oraz nadruk lub odcisk pieczęci potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę. -Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki oraz druków za potwierdzeniem odbioru. -Wykonawca obowiązany jest do przyjmowania i realizowania reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Termin zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego - po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej. Termin udzielenia odpowiedzi przez wykonawcę na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. -Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość śledzenia zarejestrowanej przesyłki drogą elektroniczną. -Formularz ofertowy wraz z szacunkową ilością przesyłek znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach