Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chojnicach

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa powiatowego w Chojnicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50 gram oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą). 2.Usługa musi być świadczona zgodnie z poniższymi przepisami prawa: 1)ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r.- Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2008 r., Nr 189, poz.1159 ze zm.), 2)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.), 3)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 ze zm.), 4) międzynarodowymi przepisami pocztowymi: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona dnia 8 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 206 z 2007 r., poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. Nr 108 z 2007 r. poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. Nr 108 z 2007 r. poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 3.Usługa obejmuje: 1)przesyłki listowe: a) listy zwykłe ekonomiczne b) listy ekonomiczne polecone bez zwrotnego potwierdzenia odbioru - ZPO, c) listy ekonomiczne polecone z ZPO d) listy priorytetowe zwykłe e) listy priorytetowe polecone bez ZPO f) listy priorytetowe polecone z ZPO 2) paczki pocztowe ekonomiczne 3) paczki priorytetowe 4) przesyłki kurierskie (doręczona dnia następnego) 5) przesyłki ekonomiczne polecone z ZPO (teren Europy). Symbole A i B w zał. Nr 6 odnoszą się do wymiarów przesyłek lub paczek: Przesyłki: -Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: 1.minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, 2.maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. -Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: 1.minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, 2.maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 4. Przesyłki nadane przez Zamawiającego, doręczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju ( poz. 1-9 zał.6 ) i za granicą (teren Europy poz. 10 zał. 6) i w terminach określonych w zał. nr 6 do Siwz. 5.Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi, właściwie przygotowywać przesyłki do nadania oraz przygotowywać zestawienia ilościowe w przypadku przesyłek nierejestrowanych i zestawienia z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych: 1)zestawienie jest prowadzone w postaci książki nadawczej; 2)Zamawiający (nadawca) będzie umieszczał na przesyłce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem (podany jednocześnie w książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru - ZPO) oraz pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy). Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. 6.Miejscem odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek do nadania oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj oraz miejscem przekazania przez Wykonawcę przesyłek (doręczenia i zwroty) jest Starostwo Powiatowe w Chojnicach, Biuro Obsługi Interesantów, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice. Przekazanie przesyłek do nadania następuje codziennie w dni robocze (poniedziałek - piątek, w godzinach 14:30-15:00), doręczenie i zwrot - codziennie w dni robocze w godzinach 8:00-8:30. W przypadku, gdy u Zamawiającego będzie wyznaczony jako dzień pracujący sobota, lub jako dzień wolny dzień powszedni, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, a Wykonawca jest zobowiązany w takim dniu do doręczenia i zwrotu oraz nadania przesyłek. Wykonawca potwierdza odbiór przesyłek do nadania zestawieniem ilościowym przesyłek przekazanych do nadania - wzór zestawienia ilościowego zostanie ustalony przed zawarciem umowy. 7.Opakowanie listów będzie stanowiła koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki zabezpiecza przed dostępem do zawartości i minimalizuje ryzyko jej uszkodzenia w czasie przemieszczania. Odpowiedzialność za przesyłki po przekazaniu ich Wykonawcy spoczywa w jego zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość wstrzymania odebranych przesyłek do czasu dokonania wyjaśnienia z Wykonawcą w zakresie dostosowania do warunków określonych w obowiązujących przepisach i regulaminach świadczenia tych przesyłek w przypadku, gdy odebrane przesyłki nie spełnią warunków obowiązujących przepisów, w szczególności w przypadkach określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe. Strony dopuszczają możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny, w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń do odebranych przesyłek (nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty) i braku możliwości ich wyjaśnienia lub usunięcia w dniu ich odbioru. 8.W przypadku nieobecności adresata lub innych osób uprawnionych do odbioru przesyłki w obrocie krajowym przedstawiciel Wykonawcy pozostawia w skrzynce oddawczej adresata zawiadomienie (pierwsze awizo, a po upływie 7 dni kolejne awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać list lub przesyłkę, z uwzględnieniem warunków i terminów do odbioru przesyłki określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 9. W przypadku zagubienia przesyłki w wyniku czego zostanie ona niedostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja będzie się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, o których mowa w pkt 2. 10. Szczegółowy wykaz przesyłek objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy. 11. Zawarte w Formularzu cenowym liczby przesyłek nadawanych przez Zamawiającego w ciągu jednego roku (kolumna nr 4) mają charakter szacunkowy i zostały podane jedynie dla potrzeb przygotowania oferty. Rzeczywista liczba przesyłek może być inna i nie może mieć to wpływu na zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia ich liczby. 12. Rozliczenia finansowe, wykonanych usług pocztowych, będą dokonywane w okresach miesięcznych, z uwzględnieniem faktycznie nadanych i zwróconych przesyłek oraz cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w dołączonym do oferty Formularzu cenowym (wg załącznika nr 6 do SIWZ). 13. Szczegółowy zakres usług i termin wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach