Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku

Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-045 Świdnik, Aleja Lotników Polskich 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 461 35 02 , fax. 81 461 35 98
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
    Aleja Lotników Polskich 1 1
    21-045 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 461 35 02, fax. 81 461 35 98
    REGON: 43120338200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:pup.swidnik.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich zwrot po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy i zwrot ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) pokwitowane przez adresata. W przypadku nadania korespondencji lub zwrotu przesyłki, które nie zostały ujęte w formularzu cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy), podstawą do rozliczeń między stronami umowy będą ceny podane w cenniku usług pocztowych prowadzonych przez wykonawcę. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłożenia obowiązującego cennika usług pocztowych. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 60% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym. Wykonawca zapewnia możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem umowy codziennie w dni robocze tj. przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. W przypadku posiadania przez Wykonawcę placówki nadawczo odbiorczej na terenie miasta Świdnik, Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia przesyłek do placówki nadawczo odbiorczej Wykonawcy celem ich nadania. Wykonawca zapewnia, że placówka nadawczo odbiorcza Wykonawcy będzie czynna codziennie, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach co najmniej od 8.00 do 15.00. Odbieranie przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwrotów odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 11.00 (Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, parter pokój nr 2), wysyłka korespondencji będzie wykonywana przez Zamawiającego w placówce nadawczo odbiorczej Wykonawcy w godz. od 12.00 do godz. 14.00. W przypadku posiadania przez Wykonawcę placówki nadawczo odbiorczej poza terenem miasta Świdnik, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) i zwrotów do siedziby Zamawiającego codziennie, od poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach od 8.00 do 11.00 i odbioru minimum jeden raz dziennie przesyłek pocztowych przygotowanych do wysyłki z siedziby Zamawiającego codziennie, od poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach od 12.00 do 14.00. Szczegółowe warunki współpracy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zawarte zostały w dokumencie Projekt umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.swidnik.ibip.pl/public/?id=163645
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach