Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Lubinie

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 746 14 01 , fax. 076 746 14 00
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 746 14 01, fax. 076 746 14 00
    REGON: 39072973000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.lubin.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Lubinie, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 2. Usługi będące przedmiotem umowy będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 64.11.00.00-0 - usługi pocztowe. 4. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe o wadze do 2000 g: a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane w obrocie krajowym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane w obrocie krajowym, c) polecone ekonomiczne- przesyłki rejestrowane w obrocie krajowym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane w obrocie krajowym, e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym g) zwroty listów nieodebranych przez adresata, GABARYT A to przesyłki o wymiarach: MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. GABARYT B to przesyłki o wymiarach: MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość grubość 20 mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm, MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 2) paczki pocztowe: a) ekonomiczne - rejestrowane w obrocie krajowym, b) priorytetowe - rejestrowane w obrocie krajowym. GABARYT A to paczki o wymiarach: MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, a dla paczki pocztowej PLUS nie mogą byc mniejsze niż 15 cm x 20 cm MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm (60 cm), szerokość 500 mm (50 cm), wysokość 300 mm (30 cm). GABARYT B to paczki o wymiarach: MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm (60 cm), szerokość 500 mm (50 cm), wysokość 300 mm (30 cm), MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm (300 cm), przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm (150 cm). 5. Doręczanie i odbieranie przesyłek oraz paczek przez Wykonawcę odbywać się będzie do/z siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek w sposób zgodny z przepisami regulującymi tryb postępowań administracyjnych i cywilnych, tzn. nadawanie przesyłek wymagających zastosowania art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej. 7. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 8. Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczania i doręczania, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę. 9. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo potwierdzany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą na zestawieniu przesyłek przekazanych do przemieszczania, potwierdzających ilość i rodzaj przesyłek. 10. Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistej ilości przesyłek pomnożonej przez ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy. 11. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. 12. Miesięczna należność za usługi, realizowane w ramach umowy, będzie uwzględniała wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z ilości faktycznie wykonanych usług pocztowych wraz z sumą należnych opłat pocztowych, w danym miesiącu przesyłek i miesięcznej opłaty za dostarczenie przesyłek do siedziby Zamawiającego. 13. Za przyjęte przesyłki oraz ich zwroty, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy kwotę należną za poprzedni miesiąc kalendarzowy. 14. Ilość i waga przyjętych przesyłek stwierdzana będzie na podstawie sporządzanego przez Zamawiającego zestawienia przesyłek przekazanych do przemieszczania. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłek i paczek oraz zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych uprzednio nadawanych przez Zamawiającego niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia wraz z wykazem doręczanych zwrotów, które będzie przekazywał do siedziby Zamawiającego. Zwrotne potwierdzenia odbioru Wykonawca zobligowany będzie do żądania od odbiorców prawidłowego ich potwierdzania (daty, pieczęcie firm, czytelne podpisy). 16. Ilość i waga zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia, sporządzonego przez Wykonawcę w dwóch egzemplarzach. Kopia zestawienia dostarczana będzie Zamawiającemu wraz z fakturą. 17. Przesyłki będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca w kraju i poza jego granicami. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek znajdowały się na terenie każdej gminy. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, w tym utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki i w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje od Wykonawcy odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach i wysokości określonych w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubin.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach