Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wałbrzych - Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wałbrzych - Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wałbrzych - Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym o masie wagowej do 50 g. oraz powyżej 50 g. wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i doręczenia lub zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego w ustalonym przedziale godzinowym, świadczona przez 5 dni w tygodniu. 2. Zakres zamówienia 1. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek: a) listów zwykłych - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, b) listów zwykłych priorytetowych - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, c) listów poleconych - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, d) listów poleconych priorytetowych - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i obrocie zagranicznym, e) listów poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f) listów poleconych priorytetowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, g) paczek zwykłych - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, h) paczek priorytetowych - rejestrowane najszybszej kategorii, i) przesyłek z zadeklarowaną wartością, j) przesyłek kurierskich, k) przesyłek pobraniowych (obrót krajowy), l) przesyłek reklamowych (obrót krajowy), m) druków bezadresowych (obrót krajowy). 2. Usługa odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego i doręczenia lub zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego. Szacunkowe dane dotyczące wielkości zamówienia zawarte zostały w zestawieniu świadczonych usług pocztowych w ciągu jednego roku - załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w każdym czasie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/usług (określone w załączniku nr 7, o którym mowa powyżej) nie zostaną w pełni wykorzystane lub przekroczone do terminu zakończenia umowy. Liczba świadczonych usług określona w załączniku nr 7 nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach a jedynie służy do porównania i oceny ofert. Niewyszczególnione rodzaje przesyłek będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy (dostarczonym Zamawiającemu przed podpisaniem umowy). Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości świadczonych usług pocztowych, wycenione na podstawie cen określonych w formularzu ofertowym oraz na podstawie cenników. 3. Obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Przesyłki i paczki poczty wychodzącej przekazywane będą codziennie w siedzibie zamawiającego w dniach pracy Gminy Wałbrzych - Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu (ul. Matejki 1 pok. 38) w godzinach od 10:00 do 12:00. 2. Przesyłki i paczki poczty przychodzącej przekazywane będą codziennie w siedzibie zamawiającego w dniach pracy Gminy Walbrzych - Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu (ul. Matejki 1 pok. 38) w godzinach od 10:00 do 12:00. 3. Wykonawca zapewnia, że jego placówka obsługująca zamawiającego będzie czynna codziennie od poniedziałku do piątku. 4. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez wykonawcę od zamawiającego. 5. Wykonawca obowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe listowe przyjęte do przemieszczania i doręczania : a) nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 6. W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel wykonawcy pozostawi zawiadomienie (I awizo) o próbie doręczenia przesyłki wraz ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać korespondencję. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni licząc od następnego dnia po dniu pozostawienia I awizo. W tym terminie przesyłka jest powtórnie awizowana. 7. Zwrotne potwierdzenia odbioru przesyłek pocztowych pokwitowane przez adresata będą zwracane niezwłocznie po dokonaniu usługi do siedziby zamawiającego. 8. Zwroty przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich wydania lub doręczenia odbiorcy będą niezwłocznie przekazywane do siedziby zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi doręczania przesyłek w kraju i za granicami kraju. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania rejestrów poczty przychodzącej: listów poleconych, przesyłek wartościowych, przesyłek kurierskich i paczek potwierdzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego zamawiającego. 11. Wykonawca obowiązany jest do potwierdzania rejestrów poczty wychodzącej w formie papierowej - listów poleconych, przesyłek wartościowych, przesyłek kurierskich i paczek sporządzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego zamawiającego. Wzór rejestru stanowi załącznik nr 8. Niniejszy rejestr będzie załącznikiem do umowy. 12. Opakowania przesyłek zawierać będą czytelne informacje identyfikujące adresata i nadawcę, rodzaj przesyłki oraz nadruk lub odcisk pieczęci potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę. 13. Wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych musza byc zapewnione i naniesione na przesyłkach przez Wykonawcę. 14. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i dostarczyć samoprzylepne druki za potwierdzeniem odbioru w tym dla postępowań administracyjnych zgodnie z kpa. 16. Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba zamawiającego oraz wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej. 17. Wykonawca obowiązany jest do przyjmowania i realizowania reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Termin zgłoszenia reklamacji przez zamawiającego - po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej. Termin udzielenia odpowiedzi przez wykonawcę na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 18. Wykonawca umożliwi nadawanie przesyłek rejestrowanych za pośrednictwem elektronicznej książki nadawczej oraz zachowanie dostępu do bazy po upływie czasu trwania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania następujących przepisów: 1. Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.), 2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 ze zm.) 4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 ze zm.) 5. Międzynarodowe przepisy pocztowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach