Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM (DOT. TERENU KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ) W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH DLA ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM (DOT. TERENU KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ) W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH DLA ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszej Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: 1) usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (dot. terenu krajów Unii Europejskiej), w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem, przemieszczaniem, sortowaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych, wysyłaniem paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na zasadach określonych w ustawie Prawo Pocztowe z 23 listopada 2012 r. ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego, 2) usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym (dot. terenu krajów Unii Europejskiej) zarówno drogą lądową jak i lotniczą polegających na odbiorze przesyłek od Zamawiającego i dostarczenie ich pod wskazany adres Odbiorcy. Usługi kurierskie realizowane będą w systemie „door to door” po otrzymaniu od Zamawiającego zlecenia telefonicznego, faksu lub e-mail. 2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz paczek pocztowych Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm. ), 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 800), 3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2096). 4) międzynarodowych przepisów pocztowych (w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym): a) Ósmego protokołu dodatkowego do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Pierwszy Protokół dodatkowy do Regulaminu Generalnego Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem - Regulaminem wewnętrznym Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa oraz Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych, sporządzone w Genewie dnia 12 sierpnia 2008 r. dnia r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 1824), b) regulaminu Poczty Listowej sporządzonego w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz.U. z 2007 r., Nr 108, poz. 744), c) regulaminu dotyczącego paczek pocztowych sporządzonego w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz.U. z 2007 r., Nr 108, poz. 745). 3. Zamawiający przewiduje realizację usług pocztowych na poziomie: 1) około 40% na terenie Piotrkowa Trybunalskiego, 2) około 60% poza terenem Piotrkowa Trybunalskiego a na obszarze terytorium Polski. PRZESYŁKI POCZTOWE, PACZKI POCZTOWE 1. Pod pojęciem przesyłki pocztowej będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie przesyłki listowe o wadze do 2 000 gram: a) polecona – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową najszybszej kategorii (D+4), przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, b) polecona ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową najszybszej kategorii (D+4), przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, c) polecona priorytetowa (PR) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową najszybszej kategorii (D+2) przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) z zadeklarowaną wartością – przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie Wykonawca ponosi odpowiedzialność do wysokości zwykłej wartości utraconych rzeczy. przy czym druk zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) dostarcza Zamawiający. D – dzień odbioru przesyłek od Zamawiającego, 2,4 – liczba dni roboczych. 2. Wymiary przesyłek listowych wynoszą: MINIMUM – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, MAKSIMUM – suma długości, szerokości i wysokości – 900 mm, przy czym największy z wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 3. Pod pojęciem paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie paczki: 1) zwykłe – paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii, 2) priorytetowe ( PR ) – paczki rejestrowane najszybszej kategorii (D+2), 3) z zadeklarowaną wartością – przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością, 4) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru ( ZPO ). Gabaryt A – to paczka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek i paczek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego oraz dostarczania zwrotów przesyłek niedoręczonych do siedziby Zamawiającego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31, od poniedziałku do piątku w godzinach między 7.00 – 15.00. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek przygotowanych i paczek do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca może stosować własne znaki służące do potwierdzenia opłacenia usługi pocztowej zawierające informacje umożliwiające identyfikację operatora pocztowego oraz Umowy o świadczenie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce lub paczce pocztowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej, jeśli będzie to wersja papierowa), określając rodzaj przesyłki (polecona, priorytet ( PR ) czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki lub paczki pocztowej nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek i paczek pocztowych oraz sporządzania zestawień dla w/w. 8. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej z uwzględnieniem rodzaju przesyłki (np. polecony, ZPO) oraz dokładnego adresu Odbiorcy przesyłki. 2) dla przesyłek zwykłych – zestawienie ilościowe przesyłek listowych i paczek pocztowych wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania w danym dniu partii przesyłek, 9. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 10. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki pocztowej powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiało uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 11. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 12. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 13. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi dostarczania przesyłek i paczek pocztowych do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicą (dot. terenu krajów Unii Europejskiej). 14. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego, pokwitowane przez adresata, zwrotne potwierdzenie odbioru przesyłki (ZPO) niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak, niż w czasie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu cenowym. W przypadku nieobecności adresata, Wykonawcę w tym przedmiocie obowiązują przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2018r, poz. 2188 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego ( Dz. U. z 2013 r. poz. 545 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Administracji Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz. U. z 2018r. poz. 421 z późn. zm.) oraz Regulamin świadczenia usług pocztowych Wykonawcy. 15. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki lub paczki pocztowej ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać w/w. Termin do odbioru przesyłki lub paczki pocztowej przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka lub paczka pocztowa jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, w/w zwracane jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. 16. Zamawiający będzie nadawał przesyłki również w trybie specjalnym tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.), w szczególności art.57 § 5 pkt 2 oraz ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1360 z późn. zm.), w szczególności art. 165 § 2. 17. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę miało moc dokumentu urzędowego. 18. Wykonawca zobowiązany jest zachować tajemnicę korespondencji, a dane osobowe przetwarzać tylko w związku z rejestracją przesyłek. 19. Usługi świadczone przez Wykonawcę muszą spełniać warunki skutecznego i prawidłowego doręczenia zgodnie z : a) ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1360 z późn. zm.) c) ustawą z dnia 6 czerwca 1997r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 2018r. poz. 1987 z póź. zm.) 20. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sieć placówek w ilości minimum jednej placówki pocztowej na terenie każdej gminy w kraju, która spełnia następujące warunki: 1) ma być czynna we wszystkie dni robocze przez co najmniej 6 godzin dziennie oraz w jeden dzień roboczy w tygodniu do godziny 20:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 2) ma być oznakowana w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, umieszczonymi na zewnątrz budynku lub na witrynie obiektu, w którym mieści się Jednostka Wykonawcy, 3) jeśli znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów wyłącznie w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, 4) powinna zapewnić prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych. 21. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował przynajmniej jedną placówką pocztową na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego czynną we wszystkie dni robocze przez co najmniej 6 godzin dziennie oraz w jeden dzień roboczy w tygodniu do godziny 20:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. USŁUGI KURIERSKIE 22. W ramach przedmiotu Umowy świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym zarówno drogą lądową jak i lotniczą, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania m.in. następujących czynności: 1) odbierania i dostarczania przesyłek kurierskich w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 2) przesyłki kurierskie odbierane będą przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zwanego dalej Kurierem z siedziby Zamawiającego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31, 3) dostarczania wg potrzeb Zamawiającego bezpłatnych opakowań firmowych do pakowania przesyłek kurierskich o masie do 1 kg, 4) dostarczania przesyłek kurierskich adresatom w dniu następnym na terenie kraju. 23. Dowodem zlecenia przez Zamawiającego usługi kurierskiej będzie wypełniony i podpisany przez Zamawiającego list przewozowy, według wzoru obowiązującego u Wykonawcy, w tym jeden egzemplarz listu przewozowego przeznaczony będzie dla Zamawiającego. 24. List przewozowy powinien zawierać, co najmniej następujące dane: 1) datę nadania przesyłki kurierskiej, 2) dokładne dane nadawcy przesyłki kurierskiej, obejmujący pełny adres z kodem pocztowym, 3) dokładne dane odbiorcy przesyłki kurierskiej, obejmujący pełny adres z kodem pocztowym, 4) wskazanie numeru telefonu i osoby, z którą można się skontaktować w przypadku trudności z doręczeniem przesyłki kurierskiej, 5) oznaczenie przesyłki kurierskiej, określenie zawartości, wartości, wagi ogółem, ilości sztuk, wymiarów, ilości paczek, jeśli przesyłka kurierska nie będzie nadawana w jednym opakowaniu, 6) czytelny podpis nadawcy, 7) czytelny podpis osoby przyjmującej przesyłkę kurierską w imieniu Wykonawcy. 25. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu dowód potwierdzenia odebrania przesyłki kurierskiej przez adresata w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. 26. Wykonawca musi zapewnić możliwość śledzenia on-line, od momentu nadania do momentu doręczenia, przesyłek kurierskich. II. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJACEGO W ZKARESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: - posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; - posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64100000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Dział Księgowości i Kadr Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM (DOT. TERENEU KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ) W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK POCZTOWYCH ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH DLA ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą ( dot. terenu krajów Unii Europejskiej ), tzn., że Wykonawca posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem – Formularz 3.2. do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie z zapisem pkt 13 IDW w SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w języku obcym Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski. 8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyżej opisanej sytuacji może wykorzystać WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO UDOSTĘPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach