Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
    ul. Adama Mickiewicza 26 26
    75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600 w. 4655
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Koszalinie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek do każdego miejsca w kraju i za granicą zarówno przesyłek w kategorii wagowej do 50 g jak i w kategorii wagowej powyżej 50 g oraz paczek pocztowych, w szczególności: 1). Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie w obrocie krajowym i zagranicznym : a) przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych, b) przesyłek listowych nierejestrowanych priorytetowych, c) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych, d) przesyłek listowych rejestrowanych priorytetowych, e) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), f) przesyłek listowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), g) paczek pocztowych ekonomicznych , h) paczek pocztowych priorytetowych , i) paczek pocztowych ekonomicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), j) paczek pocztowych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO), k) przesyłek listowych ekonomicznych z zadeklarowaną wartością, l) przesyłek kurierskich: a) z terminem doręczenia do godz.9 00 dnia następnego roboczego po dniu nadania, b) z terminem doręczenia do godz. 12 00 dnia następnego roboczego po dniu nadania, c) z terminem doręczenia do godz. 15 00 dnia następnego roboczego po dniu nadania. 2) Zwracanie przesyłek oraz paczek niedoręczonych do Zleceniodawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia bądź wydania odbiorcy. 2. Zakres wagowy przesyłek listowych objętych przedmiotem zamówienia kształtuje się następująco: 1) do 50 gram 2) ponad 50 do100 gram, 3) ponad 100 do 350 gram, 4) ponad 350 do 500 gram, 5) ponad 500 do 1000 gram, 6) ponad 1000 do 2000 gram, oraz paczek pocztowych: 1) do 1 kg,. 2) ponad 1 kg do 2 kg, 3) ponad 2 kg do 5 kg, 4) ponad 5 kg do 10 kg, 5) ponad 10 kg do 15 kg, 3. Szczegółowe dane dotyczące ilości zamawianych przesyłek (w tym przesyłek kurierskich) zawarte są w Załączniku nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Określone w nim rodzaje i liczba przesyłek oraz paczek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 13.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach