Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dotyczących listów, paczek i przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dotyczących listów, paczek i przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dotyczących listów, paczek i przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3. Wskazane w „Formularzu cenowym” ilości i rodzaje przesyłek jakie będą zlecane Wykonawcy oraz ilości danych przesyłek są wielkościami szacunkowymi w okresie 12-miesięcznym, wyliczonymi w oparciu o analizę potrzeb Zamawiającego oraz jego jednostki terenowej - Administracji Domów Mieszkalnych. Faktyczne wykonanie będzie mogło być mniejsze lub większe w stosunku do wielkości wskazanych w „Formularzu cenowym”, zarówno w zakresie ilości, jak i rodzaju przesyłek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy w zakresie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie świadczenia usług pocztowych, Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że jest operatorem pocztowym w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - prawo pocztowe (tj. Dz. U. 2018r, poz. 2188), wpisanym do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ustawy – prawo pocztowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy powinna składać z następujących oświadczeń i dokumentów: 1) formularza oferty, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2) wypełnionego formularza cenowego, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji 3) oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 4) oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 5) wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, , jeżeli na etapie składania ofert Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do Specyfikacji, 6) oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do Specyfikacji, 7) oryginału pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest operatorem pocztowym w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - prawo pocztowe (tj. Dz. U. 2018r, poz. 2188), wpisanym do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ustawy – prawo pocztowe, 9) wykazu usług, sporządzonego wg załącznika nr 8 do Specyfikacji, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wykonywanych nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, obejmujący co najmniej 2 usługi świadczenia usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w kraju i za granicę, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 złotych, przy czym w przypadku usług wykonywanych wartością wymaganą jest wartość usług wykonana do dnia składania ofert, 10) dowodów poświadczających, że wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi wymagane przez Zamawiającego zostały wykonane, a w przypadku usług wykonywanych – są wykonywane należycie. Dowody dotyczące usług wykonywanych powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Zgodnie z postanowieniami § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami o których mowa w pkt b) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, przedkłada oświadczenie, 11) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 12) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.), sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do Specyfikacji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. 2. Dokumenty określone w ust. 1: 1) w pkt 1 – 7 oraz pkt 9 i 14 składane są wyłącznie w formie pisemnej w oryginale, 2) w pkt 8, 10, 12, 13 mogą być złożone w kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 3) pkt 11 składane są w formie, w jakiej zostały pobrane ze strony https://ems.ms.gov.pl lub https://prod.ceidg.gov.pl, bez konieczności potwierdzania za zgodność z oryginałem 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców (konsorcjum lub spółka cywilna): 1) ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej, 2) każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej) indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt 3, 4, 8, 11, 12, 13 i 14. 3. Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców: 1) dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 (pkt II oświadczenia), 2) dla wykazania, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca przedłoży: a) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 8-14 stosownie do zakresu w jakim będą one uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia, b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby albo innego dokumentu, potwierdzającego oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w zakresie określonym w art. 22a ust. ustawy, które to zobowiązanie w szczególności będzie określać:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, oświadczeń dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 23 ust. 3a ustawy). 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach