Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wyszkowie w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016r.

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wyszkowie w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wyszkowie. Zakres usługi obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek z korespondencją i paczek pocztowych, przesyłek wartościowych i zwrotu przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529). Zamówienie obejmuje m.in. 1. Świadczenie usług pocztowych w roku 2016 polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50g, i powyżej 50g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom do każdego miejsca w kraju i za granicami oraz dokumentowaniu ewentualnych zwrotów przesyłek nie doręczonych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) oraz wydawanie w miejscu stacjonarnym upoważnionej osobie przesyłek pocztowych adresowanych do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane (listy zwykłe ekonomiczne) nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. - przesyłki listowe nierejestrowane (listy zwykłe priorytetowe) najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. - przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (listy polecone ekonomiczne). - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (listy polecone priorytetowe). - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym (polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO). - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym (polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO). - paczki pocztowe rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (paczki zwykłe) - paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii (paczki priorytetowe) - przesyłki kurierskie najszybszej kategorii. - przesyłki z zadeklarowaną wartością oraz usługi komplementarne-dodatkowe-niestandardowe do przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym (tj. przesyłki charakteryzujące się np. dużą wagą, dużymi gabarytami lub wymagające specjalnego traktowania podczas transport np. ostrożnie). 3. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą na podany adres. 4. Przedmiot zamówienia (przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje) będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: - Ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. Nr 5 poz. 34 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r. Nr 183 poz. 1795 z późn. zm). - Kodeks cywilny 5. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki na zasadach określonych w: - ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Nr 0, poz. 267 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postepowaniu administracyjnym; - ustawie z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2014r. poz. 101 ze zm.); - ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); 6. Wykonawca powinien posiadać na terenie miasta Wyszkowa odpowiednią liczbę placówek zdawczo-odbiorczych (minimum 4 placówki) w celu umożliwienia adresatom odbioru awizowanej przesyłki. Placówki powinny być czynne we wszystkie dni robocze, minimum 5 dni w tygodniu, minimum 5 godzin dziennie, w dogodnych godzinach z uwzględnieniem godzin popołudniowych. 7. Placówka nadawczo-odbiorcza Wykonawcy musi mieć siedzibę na terenie miasta Wyszkowa w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Urzędu Miejskiego. 8. Placówki wskazane przez Wykonawcę powinny posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy wraz z numerem, telefonem stacjonarnym oraz godzinami urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą. 9. Przesyłki pocztowe zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego oraz postepowania podatkowego Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postepowania administracyjnego oraz Ordynacji podatkowej. 10. Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru lub w dniu następnym. 11. Przesyłki przeznaczone do nadania dostarczane będą przez Przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 14:00 do 17:00 do placówki Wykonawcy. Miejscem wydawania i odbierania przesyłek (doręczenia i zwroty) jest siedziba Wykonawcy. Odbioru przesyłek będzie dokonywać upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 10:00. 12. Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi przygotować właściwie przesyłki do nadania oraz sporządzić zestawienia ilościowe dla przesyłek nie rejestrowanych oraz zestawienia z wyszczególnieniem adresatów w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienie prowadzone będzie w postaci książki nadawczej. 13. Książka nadawcza potwierdzająca przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego powinna mieć moc dokumentu urzędowego. 14. Strony ustalają wzór zestawienia ilościowego przed podpisaniem umowy i będzie on stanowił załącznik do umowy. 15. Odpowiedzialność za przesyłki przechodzi na Wykonawcę z chwilą ich przekazania upoważnionemu przez niego przedstawicielowi. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przesyłki adresowane do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie do chwili wydania ich upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. 17. Zamawiający nadaje przesyłki w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie do miejsca przeznaczenia. 18. Zamawiający (nadawca) umieszcza na przesyłce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem (podanym jednocześnie w książce nadawczej) określając równocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru - zpo) oraz pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy). Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. Zestawienia (w postaci książki nadawczej) będą sporządzane w dwóch egzemplarzach - po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający poda przewidywaną ilość przesyłek do wysłania na druku Formularza cenowego. 19. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczania na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej, oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 20. Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania dla przesyłek i paczek. 21. Wykonawca zapewnia wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i będących przesyłkami najszybszej kategorii oraz druki potwierdzenia odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. 22. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu w swojej siedzibie pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i w jakim terminie adresat może odebrać przesyłkę. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie. Po upływie terminu odbioru lub wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki, jest ona niezwłocznie zwracana Zamawiającemu wraz z dokładnym podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązują zasady określone w przepisach międzynarodowych. 23. Wykonawca zobowiązany jest do honorowania, obsługiwania zwrotnego potwierdzenia odbioru stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267). 24. Ceny usług świadczonych przez Wykonawcę wynikają z formularza cenowego. 25. Ceny ujęte w formularzu cenowym są niezmienne przez cały okres wykonywania zamówienia. 26. Określone w formularzu cenowym ilości przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe oraz podane szacunkowe ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. 27. Usługi pocztowe nie ujęte w tym cenniku, będą zlecane Wykonawcy i rozliczane według aktualnie obowiązującego cennika usług pocztowych Wykonawcy. 28. Rozliczenia finansowe za wykonane usługi będą dokonywane z dołu w okresach miesięcznych, na podstawie specyfikacji sporządzonej przez Wykonawcę (w formie faktury) zawierającej sumę opłat za przesyłki faktycznie nadane, zwrócone w okresie rozliczeniowym stwierdzone na podstawie dokumentów zdawczo-odbiorczych podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli stron. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane, ilość i waga stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek sporządzonego przez Zamawiającego. 29. Wykonawca wystawi fakturę VAT za faktycznie wykonane usługi. Należność wynikającą z faktury Zamawiający zapłaci przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w maksymalnym terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. 30. Datą zapłaty jest dzień uznania rachunku Wykonawcy. 31. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie obowiązywania umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT. Zmiana ceny usług pocztowych może być także dokonana na skutek udzielenia upustów przez Wykonawcę na korzyść Zamawiającego. W przypadku zmiany cen za usługi pocztowe, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić niezwłocznie Zamawiającemu aktualny cennik. Każda zmiana cen za wykonane usługi musi być potwierdzona aneksem do umowy, zatwierdzonym przez osoby upoważnione do jego podpisania. 32. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych lub priorytetowych, które będą stosowane przy oznakowaniu przesyłek listowych lub paczek. Dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującej ww. oznaczenia. 33. W przypadku zgubienia przesyłki w wyniku czego nie zostanie ona dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. 34. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 35. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.). 36. Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej uregulowanej przez przepisu ustawy Prawo Pocztowe do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego. 37. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 611100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach