Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie

Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
    ul. Kilińskiego 10
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
    REGON: 39064753500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie: ZADANIE NR 1: Świadczenie usług pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje Wykonawca realizował będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. ZADANIE NR 2: Świadczenie usług pocztowych obejmujących przesłanie druków bezadresowych, przesyłek bezadresowych zawierających w środku opłaconą, zwrotną kopertę, zaadresowaną na Zamawiającego, przesyłek adresowych zawierających w środku opłaconą, zwrotną kopertę, zaadresowaną na Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający przygotuje pisemne zlecenie do umowy. O potrzebie realizacji zlecenia Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub drogą e-mailową. Zamawiający przewiduje możliwość zamiennego wykonania zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64112000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach