Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2021 roku

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych dla Urzędu Miejskiego w Łasku. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia, których przewidywane ilości wyspecyfikowano w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty w ust. 4 pkt 3 - Tabela A, będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz międzynarodowymi przepisami pocztowymi obowiązującymi w dniu świadczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1041) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 2.1. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) Przesyłki listowe : a) zwykłe – przesyłka pocztowa ekonomiczna niebędąca przesyłką najszybszej kategorii, b) priorytetowe – przesyłka pocztowa będąca przesyłką najszybszej kategorii, c) rejestrowane – w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru, d) nierejestrowane – przesyłka pocztowa przyjęta bez pokwitowania przyjęcia i doręczana bez pokwitowania odbioru, e) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczane za pokwitowaniem odbioru. Format S – przesyłki o masie do 500 g i maksymalnym formacie koperty C5 (162 x 229 x 20 mm) o grubości do 2 cm Format M – przesyłki o masie do 1 000 g i maksymalnym wymiarze koperty C4 (229 x 324 x 20 mm) o grubości do 2 cm Format L – przesyłki o masie do 2 000 g i ponad wymiar koperty C4 (suma długości, szerokości i wysokości przesyłki nie może przekroczyć 90 cm, przy czym największy z wymiarów nie może przekroczyć 60 cm). 2.2. Ilości wskazane w tabeli A w załączniku nr 1 do siwz są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. 2.3. Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z upustów oferowanych przez Wykonawcę w toku realizacji umowy. 2.4. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczane do powszechnych pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545). 2.5. W ramach Przedmiotu Zamówienia Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek w trybie procedur wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego (KPA), Ordynacji podatkowej i Kodeksu postępowania cywilnego (KPC). 2.6. Znaczek opłaty pocztowej może zostać zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę lub innym uzgodnionym oznaczeniem. 2.7. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą przez Wykonawcę w oryginalnych kopertach przekazanych przez Zamawiającego. 2.8. Druki potwierdzenia odbioru przesyłki będą respektowane przez Wykonawcę według wzorów obowiązujących u Zamawiającego. 2.9. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania placówką nadawczą w Łasku. Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętym przedmiotem zamówienia od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. 8:00-16:00. 2.10. Zamawiający posiada sprzęt i oprogramowanie przeznaczone do przygotowania korespondencji do wysłania oraz tworzenia dokumentów wymienionych w punkcie 2.8. i wymaga jego wykorzystania w trakcie współpracy z Wykonawcą usługi. 2.11. Wykonawca musi dysponować taką siecią swoich placówek aby w miastach liczących powyżej 100 000 mieszkańców, pozostawiając zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki rejestrowanej, powinien umożliwić jej odbiór w placówce oddawczej w tym samym dniu, chyba że godzina powrotu doręczającego do placówki oddawczej, wynikająca z przyjętej organizacji pracy w tej placówce, to uniemożliwia. Nie dotyczy to paczki pocztowej, której odbiór operator wyznaczony zapewnia w dniu następnym. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. 4. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 50% osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: - osoby wykonujące czynności w zakresie przyjmowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych i kurierskich oraz ich ewentualnych zwrotów. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 4.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 14 dni) wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących działalność operacyjną w trakcie realizacji zamówienia w odniesieniu do obszaru miasta Łask lub powiatu łaskiego, w którym Zamawiający realizuje usługę:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach