Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Marki

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2014-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Marki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529, dalej: Ustawą), polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Gminy Miasta Marki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym. 2.Nadanie przesyłek następować będzie w ten sposób, iż Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek pocztowych przygotowanych do wyekspediowania w celu ich wysłania. Wykonawca będzie odbierał przesyłki pocztowe z miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. z Urzędu Miasta Marki przy al. Piłsudskiego 95 w Markach (tel. 22 781 10 03 ) z częstotliwością odbioru w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 8:00 do godz. 15:45; w środę od godz. 10:00 do godz. 17:45. 3.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług doręczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca w kraju i za granicą, objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. 4.Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na warunkach określonych w aktach prawnych regulujących świadczenie usług pocztowych. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru zgodne z Kodeksem postępowania administracyjnego. 6.Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce pocztowej lub paczce nazwy odbiorcy z jego adresem(podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru) oraz umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zmawiającego. 7.Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia zestawień dla przesyłek. 8.Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego odpowiednio zabezpieczona (zaklejona). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości, aby uniemożliwiło uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczenia. 9.Wykonawca będzie doręczał odpowiednio do siedziby Urzędu Miasta Marki, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak, niż w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia doręczenia. 10.Zwrot niedoręczonych przesyłek do siedziby Urzędu Miasta Marki odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu ich możliwości doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia. 11.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania wykonawcy przez zamawiającego. 12.Wykazane w formularzu cenowym przewidywane ilości przesyłek każdego rodzaju, mają charakter szacunkowy, stanowią element służący do kalkulacji ceny oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych w tym załączniku ilościach. 13.Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym niewyszczególnionych w opisie przedmiotu przez Zamawiającego rodzajów przesyłek. W takiej sytuacji będą one wykonywane na warunkach zawartej umowy, a wycena ich będzie dokonywana na bieżąco, dodatkowo, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. 14.Placówka Wykonawcy, z możliwością odbioru przesyłek awizowanych, będzie otwarta sześć dni w tygodniu, z wyłączeniem dni świątecznych. 15.Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedstawić wzory druków i formularzy obowiązujących przy realizowaniu przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek odbiorczych, którymi dysponuje wykonawca
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach