Przetargi.pl
świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią w 2013 r.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią w 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, a w szczególności : 1) przesyłanie i dostarczanie przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym, zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych; 2) przesyłanie i doręczanie przesyłek komplementarnych; 3) doręczanie przesyłek rejestrowanych zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom. 2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: 1) zwykłe - przesyłki nie rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 3) polecone - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, 6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (PPZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, 7) zwroty listów poleconych i zagranicznych, 8) przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością, 9) świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego. 3. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Odbiór przesyłek winien nastąpić w poniedziałek, środę i czwartek o godzinie 15:00; wtorek o godzinie 16:00 i w piątek o godzinie 14:00. 4. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo Pocztowe; 5. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w przepisach wykonawczych do ustawy Prawo pocztowe; 6. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania miało moc dokumentu urzędowego oraz aby data nadania przesyłek była równoznaczna z zachowaniem terminów załatwienia spraw przewidzianych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, kpc ; 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych - ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia ). 8. Znaczek opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 9. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swoich opakowań przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 9. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. 10.Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu oferty. Liczba ta będzie potwierdzana co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od wystawienia Zamawiającemu faktury VAT. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Usługi pocztowe, o których mowa powyżej realizowane będą na zasadach określonych w: a) Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.); c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego ( Dz. U. Nr 183, poz. 1795 ze zm.); d) Ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.); e) Innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy oraz wydanych na podstawie ustawy Prawo Pocztowe. Zamawiający deklaruje akceptację regulaminu świadczeń usług pocztowych Wykonawcy, jeżeli spełniają zasady określone w przepisach prawa pocztowego. Szczegóły realizowania w/w usługi są określone w umowie, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach