Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Głowaczów w 2010 r

Urząd Gminy Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6231023 , fax. 048 6231217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głowaczów
    ul. Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6231023, fax. 048 6231217
    REGON: 00053473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Głowaczów w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Głowaczów w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym w 2010 roku. 2. Informacja o ilościach oraz rodzajach przesyłek pocztowych i zwrotów znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Ilości przesyłek i zwrotów podane przez Zamawiającego są ilościami szacunkowymi. 3. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, według cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) w okresach miesięcznych. W związku z tym Wykonawca określa w formularzu cenowym ceny jednostkowe brutto. 4. Usługa będzie świadczona w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych listowych o masie wagowej do 50 gramów / powyżej 50 do 2000 gramów i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą). 5. Usługa obejmuje w szczególności : 1). przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych: a) nie rejestrowanych - nie będących przesyłkami najszybszej kategorii, oraz będących przesyłkami listowymi (listy zwykłe) w obrocie krajowym i zagranicznym, b) nie rejestrowanych - najszybszej kategorii i będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii (listy zwykle priorytetowe ) w obrocie krajowym i zagranicznym, c) rejestrowanych - najszybszej kategorii i będących przesyłkami listowymi najszybszej kategorii, ( w tym polecone i polecone za pokwitowaniem odbioru oraz przesyłki z zadeklarowaną wartością, priorytetowe ) w obrocie krajowym i zagranicznym. d) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane) 2). świadczenie usługi , 3). świadczenie usługi polegającej na odebraniu od Nadawcy rejestrowanej przesyłki w obrocie krajowym i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty zadeklarowanej przez Wykonawcę; pobraną kwotę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto, 4). zwrot do siedziby Nadawcy nie doręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 4. Usługa realizowana będzie na zasadach określonych w: a. Ustawie z dnia 12.06.2003 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U. Nr 130 poz,. 1188 z późń. zm.) zwanej dalej Ustawą, b. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. Nr 5 poz. 34 z późń. zm ) zwanym dalej Rozporządzeniem, c. Kodeksie postępowania administracyjnego określonego w ustawie z dnia 14.06.1960 r. (tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późń. zm), d. Ordynacji podatkowej- ustawa z dnia 29.08.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz.60 z późń. zm), e. innych aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie Ustawy i Rozporządzenia. 5. Zamawiający zobowiązuje się na potrzeby realizacji usługi, właściwie przygotowywać przesyłki do nadania oraz przygotowywać zestawienia ilościowe w przypadku przesyłek nie rejestrowanych i zestawienia z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych: 1) Przesyłki listowe rejestrowane oraz paczki będą wpisywane przez Zamawiającego do pocztowej książki nadawczej. Zamawiający sporządza pocztową książkę nadawczą w dwóch egzemplarzach: oryginał otrzyma Wykonawca, kopię - Zamawiający. Wzór pocztowej książki nadawczej Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 2) Zamawiający sporządza zestawienie ilościowo - wartościowe przesyłek listowych nie rejestrowanych, z uwzględnieniem kategorii wagowych przesyłek. Zestawienie ilościowo - wartościowe Zamawiający sporządza w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem: oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. 3) Zamawiający (nadawca) umieszcza na przesyłce nazwę odbiorcy, wraz z jego adresem (podany jednocześnie w książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru - ZPO) oraz pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy). Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki ciąży na Zamawiającym. 4) Przygotowane przesyłki listowe i paczki Zamawiający przekazuje a Wykonawca odbiera codziennie (w dni robocze). Wykonawca potwierdza ich odbiór pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowo - wartościowym dla przesyłek nie rejestrowanych. 5) Miejscem odbioru przesyłek jest budynek Urzędu Gminy w Głowaczowie, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 17, I piętro - przesyłki są odbierane jeden raz dziennie w godzinach od 13:00 do 14:00. 6. Zamawiający nadaje przesyłki w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie do miejsca przeznaczenia. Opakowanie listów stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki zabezpiecza przed dostępem do zawartości i minimalizuje ryzyko jej uszkodzenia w czasie przemieszczania. Odpowiedzialność za przesyłki po przekazaniu ich Wykonawcy spoczywa w jego zakresie. 7. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 8. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 9. Czas doręczenia przesyłek rejestrowanych na terenie kraju wynosi: a. do 5 dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, b. 1 dzień roboczy dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii. 10. Czas doręczenia przesyłek nierejestrowanych na terenie kraju wynosi: a. do 3 dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, b. 1 dzień roboczy dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii. 11. Nie dostarczone przesyłki oraz potwierdzenia odbioru skutecznie doręczonych przesyłek Wykonawca przekazuje Zamawiającemu codziennie (w dni robocze) w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 17, I piętro w godzinach od 13:00 do 14:00. 12. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. Po wyczerpaniu możliwości doręczenia przesyłki są zwracane do nadawcy. 13. W przypadku zagubienia przesyłki w wyniku czego zostanie ona nie dostarczona do odbiorcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji. Reklamacja będzie się odbywać poprzez określenie wartości kosztorysowej przesyłki, przy czym Wykonawca pokrywa koszty niedostarczonej przesyłki. 14. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu pieczęci umożliwiające umieszczanie na przesyłkach pocztowych oznaczeń umożliwiającego identyfikację operatora oraz identyfikację umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą o świadczenie usługi pocztowej w ilości 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: . Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z postępowania zostaną wykluczeniu również Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1.1.Wypełniony formularz Zamawiającego - zał. 1 SIWZ, 1.2. Wypełniony formularz cenowy - zał. 2 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.1.5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. .Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia). 1.6. Parafowany wzór umowy - zał. nr 4. 1.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach